تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حسین هدایتی به زندان بازگشت

میزان، رسانه قوه قضائیه که امروز آزادی حسین هدایتی از محکومان پرونده بانک سرمایه را تکذیب کرده بود، اعلام کرد: حسین هدایتی ظهر امروز و پس از اتمام مدت مرخصی به زندان بازگشت.

کد خبر: ۱۶۱۹۵۷
۱۷:۳۶ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

حسین هدایتی به زندان بازگشت

دیدارنیوز: قوه قضاییه می‌گوید حسین هدایتی -از محکومان پرونده بانک سرمایه- به زندان بازگشته است.

قوه قضاییه در این باره اعلام کرد:

«حسین هدایتی که اخیرا و با استفاده از حق قانونی مرخصی بخش قابل توجهی از رد مال پرونده قضایی‌اش را انجام داده است؛ ظهر امروز و پس از اتمام مدت مرخصی به زندان بازگشت.

این محکوم اقتصادی از خرداد سال ۱۳۹۷ در زندان به سر می‌برد و در طول دوران محکومیت خود نیز مانند دیگر محکومان از حق مرخصی قانونی استفاده کرده است.

براساس رای دادگاه، حسین هدایتی که به حبس، شلاق تعزیری، رد مال و انفصال از خدمت محکوم شده است در نوبت اخیر استفاده از تاسیسات قانونی خود در خارج از زندان، بخش قابل توجهی از رد مال خود را پرداخت کرده و در حال حاضر مبلغ دیگری از رد مال وی باقی مانده است که تا زمان تسویه کامل بدهی در زندان خواهد بود.

این محکوم اقتصادی پس از رد مال بخش قابل توجهی از حکم دادگاهش امروز به زندان بازگشت.»

مطلب مرتبط:

واکنش قوه قضائیه به شایعه آزادی «هدایتی»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی