تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
حساس‌ترین بازی هفته در هوای برفی پایتخت برگزار شد

استقلال ۱ - ۰ سپاهان؛ برد «چشم»‌نواز در مسیر جام!

استقلال در مسیر خود برای کسب عنوان قهرمانی، یکی از بازی‌های فینال‌گونه لیگ برتر را برد؛ آن هم چه بردی! شکست سپاهان با شلیک روزبه چشمی که خاطره گل دیدنی‌اش به ولز در جام جهانی زنده شد.

کد خبر: ۱۶۱۹۵۵
۱۷:۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

گزارش زنده: استقلال ۱ - ۰ سپاهان

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: در یکی از حساس‌ترین و مهمترین‌های دیدار‌های نیم فصل دوم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت در هوای سرد و برفی تهران میزبان سپاهان زخمی و حذف شده از لیگ قهرمانان آسیا بودند و یک شوت نتیجه این بازی را مشخص کرد.

استقلال که می‌دانست که سپاهان برای جبران ناکامی‌های پیاپی اخیر در لیگ و آسیا به آزادی آمده، به خوبی توانست طلایی‌پوشان اصفهان و شاگردان مورایس را کنترل کند.

در این دیدار که موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشت، اما حساسیت آن بسیار بالا بود، روزبه چشمی در دقیقه ۳۶ با شوتی غیرقابل مهار دروازه نیازمند را فرو ریخت و سکو‌های آزادی را لرزاند.

در دقایق ابتدایی این دیدار یک صحنه مشکوک به پنالتی برای سپاهان رخ داد و در ادامه یک صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه اصفهانی‌ها رقم خورد که داور اعتقادی به پنالتی داشت.

در نیمه دوم هم سپاهان برای جبران گل خورده هجومی‌تر شد، ولی بخت با استقلالی‌ها یار بود و دفاع عالی تیم نکونام سه امتیاز طلایی را برای آبی‌ها ثبت کرد تا صدرنشینی این تیم تداوم یابد.

به این ترتیب استقلال ۳۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند، سپاهان هم با چهارمین باخت پیاپی در لیگ برتر، با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز از جایگاه سوم تکان نخورد.

گزارش زنده: استقلال ۱ - ۰ سپاهان

در ادامه گزارش این دیدار و ویدیوی گل‌ها را مشاهده می‌کنید:

گزارش زنده: استقلال ۱ - ۰ سپاهان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، امید نورافکن، بریان دابو، محمد جواد حسین نژاد، فرشاد احمد زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

گزارش زنده: استقلال ۱ - ۰ سپاهان/ پایان نیمه اول

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۴: سپاهانی‌ها در پرتاب اوت و برخورد توپ به دست آرمین سهرابیان، معتقد به خطای پنالتی بودند که داور ادامه بازی را اعلام کرد.

دقیقه ۸: فرشاد احمدزاده روی یک حمله به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و بازی برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه ۱۲: بلانکو و یزدانی در محوطه جریمه سپاهان درگیری داشتند که داور اعتقادی به خطا روی مهاجم استقلال نداشت.

دقیقه ۳۶: گل اول برای استقلال! روزبه چشمی از پشت محوطه جریمه با شوتی دیدنی دروازه نیازمند را فرو ریخت تا ورزشگاه آزادی در هوای سرد منفجر شود.

گزارش زنده: استقلال ۱ - ۰ سپاهان

دقیقه ۴۳: روی غفلت مدافعان استقلال، شهریار مغانلو با پای چپ شوتزنی کرد که توپ به تیر دروازه حسینی برخورد و در برگشت تلاش سپاهانی‌ها سودی نداشت.

نیمه اول این دیدار حساس با گل زیبای چشمی به سود استقلال تمام شد.

دقیقه ۵۴: استقلال همچنان با یک گل تیم برتر میدان است و حملات سپاهان نتیجه‌ای نداشته.

گزارش زنده: استقلال ۱ - ۰ سپاهان

دقیقه ۶۲: اعرابی فرصت خوبی برای گل تساوی داشت، اما حسین حسینی جلوی بازیکن سپاهان را گرفت و اجازه نداد برتری آبی‌ها از بین برود.

استقلال در مسیر کسب عنوان قهرمانی این فصل، سپاهان را شکست داد. این ششمین باخت متوالی تیم مورایس در لیگ و آسیا بود!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی