تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سرمای هوا در کشور ادامه دارد

لزوم مصرف بهینه برق و گاز

مهدی مقیم زاده، سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران از استمرار سرمای هوا در کشور و لزوم مصرف بهینه برق و گاز برای کمک به پایداری شبکه خبر داد.

کد خبر: ۱۶۱۹۴۷
۱۳:۱۵ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

لزوم مصرف بهینه برق و گاز

دیدارنیوز: سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی ورود جبهه‌های جدید هوای سرد به کشور و کاهش محسوس دما موجب افزایش مصرف برق و گاز شده است.

مهدی مقیم زاده گفت: استمرار برودت هوا، بارش برف و باران و کاهش محسوس دما که تا پایان هفته در سطح کشور ادامه دارد، به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری منجر شده است. بر این اساس جهت تحویل به موقع سوخت مایع به نیروگاه‌ها برای تولید برق، ضرورت دارد مردم عزیز کشورمان کماکان در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

طبق اعلام وزارت نیرو، سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تامین برق مشترکان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برای تامین سوخت تمامی نیروگاه‌ها و جلوگیری از افت سوخت مایع نیروگاهی برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده و علاوه بر آن نیازمند همکاری جدی هموطنان عزیز جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق هستیم که موجب کمک به صنعت برق برای تامین برق پایدار خواهند شد.

او در خصوص نحوه صرفه‌جویی مردم گفت: تنظیم دمای محیط کار و یا منزل بر روی ۱۸تا۲۱ درجه سانتی گراد بسیارتاثیرگذار خواهد بود و اگر بخاری برقی و یا وسایل برقی اضافی نظیر روشنایی مازاد را کمتر استفاده کنند، بسیار کمک کننده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی