تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد

پیگیری پرونده قتل یک پاکبان

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران درباره قتل هولناک یک پاکبان در تهران گفت: پرونده فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است.

کد خبر: ۱۶۱۹۴۶
۱۳:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

پیگیری پرونده قتل یک پاکبان توسط شورای شهر

دیدارنیوز: سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به حادثه قتل برای یکی از نیرو‌های پاکبان شهرداری منطقه ۲، اعلام کرد: پرونده فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر نیز آن را به صورت مدام پیگیری می‌کنند.

علیرضا نادعلی امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان شهر، گفت: این مسابقات با مشارکت شهروندان ۳۵۳ محله شهر تهران و با حضور بانوان و آقایان در ۱۰ رشته برگزار شد و در قالب این مسابقات برندگان در مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت مناطق ۱، ۲۰ و ۱۸ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. این مسابقات همچنین در ۱۵ کلانشهر تهران در رده بالاتر برگزار شد و در ادامه نیز تهران، اصفهان و رشت به عنوان استان‌های برتر انتخاب شدند.

مطلب مرتبط:

مقتول شب‌ها در کانکس شهرداری می‌خوابید

وی با اشاره به حادثه تلخ برای یکی از نیرو‌های پاکبان شهرداری منطقه ۲ گفت: در ماه گذشته یکی از همکاران ما از بالای یک پل سقوط کرده و جان باخت. ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و سایر همکارانش باید اعلام کرد که پرونده فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر تهران نیز آن را به صورت مدام پیگیری می‌کنند.

مطلب مرتبط:

برای پاکبان پل نیایش

نادعلی تصریح کرد: قطعاً ما قدر همکاران خدوم به ویژه همکاران پاکبان خود را می‌دانیم و همانطور که گفته شد ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری خواهیم کرد و کارگران ما که در راه خدمت جان خود را از دست می‌دهند شهید خدمت محسوب می‌شوند.

مطلب مرتبط:

قتلی دیگر از جانب یک آتش به اختیار؟!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی