تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جبهه وحدت ملی با صدور بیانیه‌ای مردم را دعوت به حضور در انتخابات کرد

جبهه وحدت ملی متشکل از چند حزب سیاسی، با صدور بیانیه‌ای مردم را تشویق و ترغیب به حضور در پای صندوق‌های رای کرد.

کد خبر: ۱۶۱۹۱۰
۲۰:۱۱ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

جبهه وحدت ملی با صدور بیانیه‌ای مردم را دعوت به حضور در انتخابات کرد

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: سه روز مانده به انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، جبهه وحدت ملی به دبیرکلی مهدی رحمتی در بیانیه‌ای مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات کرد. متن بیانه این جبهه به شرح زیر است:


عُمِّرَتِ البُلدانُ بِحُبِّ الأَوطانِ. کشور‌ها با میهن دوستى آباد شده اند.
امام علی (ع)

اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران تاثیر بگذارد.
(مقام معظم رهبری)

سلام بر شهیدان، درود بر ایستادگی‌ها و از خود گذشتگی‌های آنان که در راه اعتلای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند. رهبر فرزانه انقلاب وحدت ملی را اسم اعظم برون رفت از مشکلات و اصلاح امور دانسته و همواره بر این امر مهم تاکید داشته اند. بر همین اصل جبهه وحدت ملی به عنوان یک تشکل مردم نهاد قانونی و قانونمند در طی این سال‌ها که افتخار همراهی و خدمتگزاری ملت شریف ایران را داشته، همواره بر انسجام و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی و پرهیز از سیاست زدگی‌های افراطی و اختلاف آفرین اهتمام ورزیده است.

بر این باوریم که کشور عزیزمان ایران و ما ایرانیان جایگاه و نقش والاتر و سازنده تری می‌توانیم در سپهر سیاسی جهان داشته باشیم اگر با تکیه به قدرت واقعی وحدت ملی و در راستای توسعه منافع ملی حرکت نماییم، لازم است قبیله گرایان تمامیت خواه را کنار گذاشته و راه را برای انتخاب مدیران متعهد، متخصص، پاکدست و کارآمد در نهاد پیشران توسعه که همانا مجلس شورای اسلامی می‌باشد فراهم نماییم.

بدون شک کسانی که با صندوق‌های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی خود و مردم بی تفاوت بوده و با قهر سیاسی، مردم را نسبت به حضور در انتخابات مردد و یا منصرف مینمایند با جهل و غرض ورزی در بیراهه‌ای راه می‌پیمایند که کورسویی به سمت تحول و تغییر و بهبود اوضاع اقتصادی و برون رفت از مشکلات فعلی کشوردر آن قابل تصور نیست.

مشارکت در انتخابات و رای به شایستگان این امکان را به ما میدهد تا در تعیین سرنوشت خود و کشور عزیزمان و آینده فرزندانمان سهیم و اثرگذار باشیم. میزان نقش و اهمیت کشور‌ها در جهان را مردم کشور‌ها با حضور و مشارکت در صحنه‌های ملی ترسیم می‌کنند، بر این اساس بیایید همچون گذشته دست در دست هم، یکدل و یکصدا طوفان همدلی بپا کرده و برای ایران اسلامی سرنوشت بهتری را رقم بزنیم.


وعده دیدار و همدلی جمعه ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رای

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی