تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اتفاق عجیبی که در کرمانشاه رخ داد

حمله با سلاح سرد به تراکتوری‌ها و انتقال ۴ نفر به بیمارستان +ویدیو

کاظم محمودی، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور درباره این اتفاق عجیب اعلام کرد: کاروان تیم امید تراکتور که برای دیدار با تیم بعثت عازم کرمانشاه شده بود، در ورودی استادیوم مورد هجوم وحشیانه افراد ناشناس قرار گرفت؛ به طوری که حدود ۱۲ نفر با انواع سلاح سرد به اعضای تیم تراکتور حمله‌ور شدند.

کد خبر: ۱۶۱۹۰۲
۱۷:۳۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

اتفاق عجیب در کرمانشاه؛ ضرب‌وشتم بازیکنان تراکتور و انتقال ۴ نفر به بیمارستان +ویدیو

دیدارنیوز: مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور از ضرب و شتم کاروان تیم امید تراکتور توسط افراد ناشناس در کرمانشاه خبر داد.

کاظم محمودی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اعلام کرد: کاروان تیم امید تراکتور که برای دیدار با تیم بعثت عازم کرمانشاه شده بود، در ورودی استادیوم مورد هجوم وحشیانه افراد ناشناس قرار گرفت؛ به طوری که حدود ۱۲ نفر با انواع سلاح سرد به اعضای تیم تراکتور حمله‌ور شدند.

وی ادامه داد: این افراد پس از ضرب و شتم شدید اعضای تیم تراکتور، وسایل شخصی، لباس بازی و کفش‌های بازیکنان را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

محمودی خاطرنشان کرد: متأسفانه عوامل انتظامی در زمان وقوع حادثه حضور نداشتند و حتی عوامل هیأت فوتبال کرمانشاه نیز در ورزشگاه غایب بودند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شدت جراحات، چهار بازیکن تیم به نام‌های مهدی جعفرپور، امیرعلی نیک‌مهر، مهدی عباسی و سوران کریم‌زاده با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه ناظر بازی به همراه نیروی انتظامی در حال تهیه گزارش برای ارسال به فدراسیون فوتبال است، تأکید کرد: شرایط برای برگزاری این دیدار مهیا نبوده و خسارات وارده به اتوبوس تراکتور نیز به حدی بوده که امکان استفاده از آن ممکن نیست و مسئولان تیم در حال تدارک اتوبوس دیگری هستند تا کاروان تراکتور به تبریز بازگردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی