تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وعده سردار رادان برای از بین‌بردن «شوتی‌گری»

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی گفت: ما در مجموعه فراجا تلاش داریم و می‌خواهیم که پدیده شوم «شوتی‌گری» را با همان اختیاراتی که داریم که البته کم هم نیست از بین ببریم.

کد خبر: ۱۶۱۸۸۳
۱۱:۳۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

وعده سردار رادان برای از بین‌بردن «شوتی‌گری»

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی گفت: ما در مجموعه فراجا تلاش داریم و می‌خواهیم که پدیده شوم "شوتی‌گری" را با همان اختیاراتی که داریم که البته کم هم نیست، از بین ببریم.

سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز (دوشنبه) در همایش رؤسای پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار کرد: در حوزه خودرو‌های شوتی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است، اما این اقدامات باید ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به نامه‌ای که در ماه‌های گذشته به شورای عالی امنیت در خصوص برخورد با خودرو‌های شوتی نوشته و ارسال کرده بود، گفت: البته ما همواره از شورای عالی امنیت در رابطه با خودرو‌های شوتی مطالبه کرده و می‌کنیم.

رادان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ متاسفانه ۵۰۰ نفر از مردم ما براساس حادثه‌آفرینی‌های خودرو‌های شوتی در امور راهنمایی و رانندگی جان باختند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: تعدادی از ماموران پلیس توسط خودرو‌های شوتی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه با نظارت‌ها تلاش کردیم تا تردد این حجم از خودرو‌های شوتی را کاهش دهیم، گفت: سال آینده هم با شدت بیشتری با تردد خودرو‌های شوتی برخورد انجام خواهد شد.

رادان اضافه کرد: ما در مجموعه فراجا تلاش داریم و می‌خواهیم که پدیده شوم "شوتی‌گری" را با همان اختیاراتی که داریم که البته کم هم نیست از بین ببریم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی