تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
بدهی آبی‌ها به شبکه بانکی کشور چقدر است؟

دردسرهای تمام‌نشدنیِ استقلال

یک روزنامه ورزشی نوشت: خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که بدهی استقلال به شبکه بانکی کشور که اصل آن بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بود، حالا به چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای تلقی می‌شود.

کد خبر: ۱۶۱۸۶۵
۰۸:۵۶ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

دردسرهای تمام‌نشدنیِ استقلال

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد مشکلات مالی استقلال دردسر‌های فراوانی را برای این باشگاه ایجاد کرده و داستان همچنان ادامه دارد.

استقلال فروردین ماه امسال دچار یک معضل بزرگ شد و علاوه بر اینکه به خاطر عدم پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، با تهدید سقوط به دسته پایین‌تر نیز مواجه شد.

به همین خاطر با کمک گرفتن از سیستم بانکی کشور مطالبات سرمربی اسبق خود را جور کرد و آن را پرداخت، اما پولی که قرض گرفت در واقع وام بود و اصلاً کمک بلاعوض محسوب نمی‌شود. به همین خاطر سند مجموعه ورزشی مرغوبکار را رهن گذاشت و قرار شد این مبلغ را به صورت اقساطی بپردازد، ولی از همان زمان مشخص بود پرداخت این اقساط به صورت منظم صورت نخواهد گرفت، چون باشگاه مشکلات مالی فراوانی دارد و وقتی پرداخت طلب بازیکنان به تعویق می‌افتاد و کار به اعتصاب می‌کشید، کاملاً مشخص بود که پرداخت مطالبات سایر طلبکاران هم سر وقت انجام نشود.

در همین خصوص خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که بدهی استقلال به شبکه بانکی کشور که اصل آن بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بود، حالا به چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای تلقی می‌شود. البته مسئولان باشگاه استقلال اصل بدهی به بانک را تایید کرده‌اند و در مورد رهن بودن سند مرغوب کار هم هیچ بحثی وجود ندارد، اما بعضی از استقلالی‌ها مدعی‌اند رقم بدهی آن‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان نیست و کمتر از عدد مذکور است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی