تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس بود.
فرهادی می‌گوید ۷۰ درصد پاداش واریز و اعتبار ۳۰ درصد باقی‌مانده تامین شده

پاداش بازنشستگان ۱۴۰۱ واریز می‌شود

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ۷۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ به حساب آن‌ها واریز شده و اعتبار ۳۰ درصد باقی مانده نیز مقرر شده بعد از حقوق بهمن و قبل از واریز حقوق اسفند پرداخت شود.

کد خبر: ۱۶۱۸۶۲
۰۸:۳۷ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

پاداش بازنشستگان واریز می‌شود

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۷۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ به حساب آن‌ها واریز شده است گفت: اعتبار ۳۰ درصد باقی مانده نیز تامین شده و سازمان برنامه و بودجه آن را تخصیص داده و اکنون در خزانه‌داری کل است که مقرر شده بعد از حقوق بهمن و قبل از واریز حقوق اسفند پرداخت شود.

فرهادی در خصوص برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌الزحمه حق تدریسی‌ها افزود: قرار بر این بود معلم‌هایی که اضافه تدریس یا حق التدریس دارند هر دو ماه یکبار اضافه تدریس آن‌ها واریز شود؛ ناظر به یک سری مشکلات که اصلیت آن تامین اعتبار بود، این پرداخت به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: قبل از پایان سال نیز دو تا سه ماه حق التدریس معلمان واریز و تمام آن بعد از پایان سال تحصیلی یعنی خرداد ماه واریز می‌شود.

فرهادی تاکید کرد: هنوز معتقدیم که اگر حق‌التدریس را به موقع پرداخت کنیم، انگیزه معلمان شاغل و بازنشسته برای تامین کسری نیرو بالا می‌رود.

فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در آخرین ماه پاییز امسال بابت تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ عذرخواهی و در عین حال که دلیل این قصور را تامین منابع بیان کرده بود، از رویکرد مثبت سازمان برنامه و بودجه نسبت به فرهنگیان صحبت و گفته بود: «۳۰ درصد پاداش‌ها فردا (۱۵ آذر ۱۴۰۲) پرداخت و امید داریم بقیه پاداش‌ها نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.»

​حال آنکه ماه گذشته نیز داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در فضای مجازی نوشته بود: تخصیص ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده از مجموع ۳۳ هزار میلیارد تومان پاداش پایان خدمت ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر تا پایان سال ۱۴۰۱، انجام شد و تا چند روز آینده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی