تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد

هشدار و آماده‌باش درپی بارش برف و احتمال یخبندان

ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آماده‌باش ماموران پلیس درپی بارش برف و احتمال یخبندان در پایتخت گفت: از بامداد امروز (یکشنبه) ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آماده‌باش کامل قرار دارند و این آماده‌باش همچنان ادامه دارد. ماموران نسبت به روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد، اما لازم است که مردم نیز با ماموران همکاری داشته و به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنند.

کد خبر: ۱۶۱۸۵۵
۱۹:۱۶ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

هشدار و آماده‌باش پلیس درپی بارش برف و احتمال یخبندان

دیدارنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره تداوم بارش برف و کاهش دمای هوا در تهران به ساکنان پایتخت و به خصوص ساکنان مناطق شمالی توصیه کرد که از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با اشاره به تداوم بارش برف و کاهش دمای هوا در تهران گفت: برابر اعلام هواشناسی بارش برف تا ساعاتی دیگر در تهران ادامه خواهد داشت. از طرفی دیگر با توجه به غروب آفتاب روند کاهش دما سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و این اتفاق طبق پیش‌بینی هواشناسی می‌تواند منجر به یخ‌زدگی معابر شود.

وی با بیان اینکه این پدیده در معابر شمالی تهران بیشتر احتمال وقوع دارد، گفت: در همین راستا به مردم و به خصوص ساکنان معابر شمالی تهران توصیه می‌شود که از تردد غیرضروری پرهیز کنند. در صورت الزام برای تردد و سفر درون شهری نیز لازم است که رانندگان حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و برای تردد از محور‌های شیب‌دار شمال تهران زنجیرچرخ به همراه داشته باشند. در ساعات پایانی شب نیز با توجه به احتمال یخ‌زدگی معابر و کاهش سطح اصطکاک باید بیشتر احتیاط شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در این شرایط یک بی‌احتیاطی می‌تواند منجر به تصادف شود، گفت: یک تصادف ساده هم می‌تواند سبب ایجاد ترافیک در معابر شود.

موسوی‌پور با اشاره به آماده‌باش ماموران پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از بامداد امروز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آماده‌باش کامل قرار دارند و این آماده‌باش همچنان ادامه دارد. ماموران نسبت به روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد، اما لازم است که مردم نیز با ماموران همکاری داشته و به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی درباره آن دسته از شهروندانی که ممکن است برای برف‌بازی و ... به مناطق شمالی تهران بروند نیز هشدار داد که از انجام چنین اقداماتی پرهیز کنند، چرا که لغزندگی معابر می‌تواند سبب ایجاد تصادف شود. از سوی دیگر نیز تراکم جمعیت در معابر شمالی تهران می‌تواند سبب ایجاد ترافیک سنگین شده و رفت‌وآمد‌های ضروری را دچار اخلال کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی