تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
هوای سرد تا پایان هفته ادامه دارد

تداوم بارش‌ها در تهران؛ سردترین نقطه پایتخت کجاست؟

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم بارش باران و برف در تهران، یخبندان سطح زمین و تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داد. ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر: ۱۶۱۸۴۴
۱۷:۰۶ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، تا روز چهارشنبه (۹ اسفند) آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به همراه بارش باران و برف همچنین احتمال رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، گاهی مه و محدودیت دید، در ارتفاعات با کولاک برف و احتمال ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود. بیشترین شدت بارش برای روز یکشنبه تا دوشنبه (۶ و ۷ اسفند) برآورد می‌شود.

همچنین طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (۸ و ۹ اسفند) از شدت بارش‌ها کاسته شده و احتمال رخداد بارش‌های رگباری دور از انتظار نیست. همچنین کاهش محسوس دما و یخبندان سطح زمین و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته در سطح استان ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۷ اسفند ماه) ابری، در بعضی از ساعت‌ها با بارش باران و برف همراه با مه رقیق و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است.

روز سه‌شنبه (۸ اسفند) آسمان تهران ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف، همراه با مه رقیق و گاهی و وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دما در این روز ۴ و کمینه دما ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. همچنین ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی