تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
به زودی منتشر می‌شود

احمد مازنی: نگرانم نوادگان ما سال‌ها بعد در کتب درسی بخوانند مصباح یزدی بنیانگذار نظام بوده نه امام خمینی/ معتقدم باید ملت به متن تصمیمات حاکمیت برگردند

احمد مازنی، نماینده سابق مجلس با بیان اینکه من نگرانم با این اوضاعی که وجود دارد نوادگان ما سال‌ها بعد در کتب درسی بخوانند مصباح یزدی بنیانگذار نظام بوده نه امام خمینی، درباره بیانیه روزنه‌گشایی به دیدارنیوز گفت: افرادی هستند که در بیانیه روزنه‌گشایی دغدغه‌ای را مطرح می‌کنند که بسیار مهم است. این جمع علیرغم احترام به موضع جبهه اصلاحات از دغدغه صیانت از اصل انتخابات و اصل مشارکت سیاسی دفاع می‌کنند.

کد خبر: ۱۶۱۸۴۳
۱۵:۵۹ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

احمد مازنی: نگرانم نوادگان ما سال‌ها بعد در کتب درسی بخوانند مصباح یزدی بنیانگذار نظام بوده نه امام خمینی/ معتقدم باید ملت به متن تصمیمات حاکمیت برگردند

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: احمد مازنی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تصویری با دیدار نیوز در ارتباط با موضع جبهه اصلاحات در انتخابات پیش رو گفت: این جبهه به سه گروه تعهد اخلاقی دارد؛ گروه اول احزابی هستند که کاملا قانونی و اصولی فعالیت دارند. متاسفانه میبینیم تقریبا همه افراد منتسب به این احزاب رد صلاحیت می‌شوند. گروه دوم نخبگانی هستند که به این جریان تعلق دارند؛ آن‌ها هم رد صلاحیت شدند. گروه سوم که مهمترین جایگاه را دارند مردم هستند. مردمی که در برهه‌های مختلف به این جبهه و جریان اصلاحات اعتماد  کردند، ولی مخالفین این جریان به گونه‌ای رفتار کردند که امید ملت را به یأس تبدیل کردند. قاعدتا این جبهه بر اساس تعهدات اخلاقی و سیاسی باید تصمیم بگیرد.

مازنی در ادامه با اشاره به بیانیه روزنه گشایی تاکید کرد: با این اوصاف، اما افرادی هستند که در بیانیه روزنه گشایی دغدغه‌ای را مطرح می‌کنند که بسیار مهم است. این جمع علیرغم احترام به موضع جبهه اصلاحات از دغدغه صیانت از اصل انتخابات و اصل مشارکت سیاسی دفاع می‌کنند. اتفاقا در چنین شرایط و اوضاعی اگر جمعی دغدغه‌ای کلان و اصولی دارند باید بسیار جدی گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در ادامه گفت: بحث من برای حضور در انتخابات شخصی نیست، بلکه هویتی و جریانی است. اعتقاد به اصل انقلاب، اصل نظام و اصل اصلاح طلبی است. معتقدم باید ملت به متن تصمیمات حاکمیت برگردند. ملت هر آنچه را در سال ۵۷ می‌خواست سال ۷۶ هم همان را خواست، سال‌های ۹۴ و ۹۶ هم همان را تکرار کرد. امروز هم همان را می‌خواهد. استقلال می‌خواهد، آزادی می‌خواهد، قانون مندی می‌خواهد مبارزه با فساد می‌خواهد. جمهوری اسلامی امام را می‌خواهد نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر. در بحث بازگشت به سنت بنیانگذار به تفصیل به این مباحث اشاره کردم. بسیاری از یاران امام بار‌ها به تخریب و تخطئه امام و اندیشه او اشاره کردند. من نگرانم با این اوضاعی که وجود دارد نوادگان ما سال‌ها بعد در کتب درسی بخوانند مصباح یزدی بنیانگذار نظام بوده نه امام خمینی.

مشروح گفتگوی تصویری به زودی در دیدار نیوز منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی