تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
انتخابات مجلس شورای اسلامی

قالیباف با جبهه پایداری ائتلاف کرد

یک رسانه با اشاره به ائتلاف محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس فعلی با جبهه پایداری نوشت: ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خبر لیست نهایی و مشترک «شورای ائتلاف» و «جبهه پایداری» را با سرلیستی قالیباف و مرتضی آقاتهرانی اعلام کرد.

کد خبر: ۱۶۱۸۴۱
۱۳:۲۹ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

قالیباف با جبهه پایداری ائتلاف کرد

دیدارنیوز: محمد باقر قالیباف امروز با جبهه پایداری ائتلاف کرد.

به نقل از ایسنا، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) لیست نهایی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی اعلام شد. ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خبر لیست نهایی و مشترک «شورای ائتلاف» و «جبهه پایداری» را با سرلیستی قالیباف و مرتضی آقاتهرانی اعلام کرد.

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری روز گذشته گفت: سرلیست جبهه پایداری در صورت ارائه فهرست مستقل، مرتضی آقاتهرانی و در صورت وحدت با جبهه انقلابی دیگر، فهرست ارائه شده دو نفر سرلیست خواهد داشت که آقاتهرانی یکی از آنهاست.

از سویی در لیست منتشر شده نام مالک شریعتی از منتخبین لیست نهایی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب (شانا) وجود دارد. این در حالی است که ساعاتی پیش از انتشار این لیست شریعتی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس از انصراف خود از حضور در لیست شورای ائتلاف به دلیل حضور محسن دهنوی از دیگر کاندیدا‌های انتخابات مجلس خبر داده بود.

دهنوی در پی انتشار لیست نهایی در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: به درخواست بزرگان شورای ائتلاف جهت حفظ وحدت نیرو‌های انقلاب، از حضور در لیست انصراف داده است.

در لیست نهایی مجتبی توانگر، سید نظام‌الدین موسوی، محسن پیرهادی، مجتبی رضاخواه، زهره الهیان، سمیه رفیعی، ابوالفضل عموئی، اقبال شاکری، احمد نادری، محسن دهنوی، سیدعلی یزدی خواه، بیژن نوباوه و روح‌الله ایزدخواه حضور ندارند.

مطلب مرتبط:

فعال اصولگرا: هر فردی مشکلات «قالیباف» را داشت، صد بار برکنار می‌شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی