تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
نقل و انتقالات فوتبال

«طارمی» چه‌زمانی اینتری می‌شود؟

یک رسانه پرتغالی خبر داد که مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران قرار است بعد از بازی برگشت پورتو برابر آرسنال، به باشگاه اینتر برود و در تست‌های پزشکی ایتالیایی‌ها شرکت کند.

کد خبر: ۱۶۱۸۳۶
۱۲:۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

«طارمی» چه‌زمانی اینتری می‌شود؟

دیدارنیوز: یک رسانه پرتغالی از زمان تست پزشکی ستاره ایرانی پورتو در باشگاه اینتر خبر داد.

نشریه اوجوگو پرتغال خبر داد که مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو قرار است بعد از بازی برگشت تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا راهی ایتالیا شود.

بر اساس گزارش این رسانه پرتغالی، ستاره تیم ملی ایران قرار است بعد از این بازی حساس که در بازی رفت پورتو با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، به باشگاه اینتر برود و در تست‌های پزشکی شرکت کند.

طارمی دو ماه پیش با مدیران باشگاه اینتر برای امضای قرارداد دوساله به توافق رسیده و قرار است تابستان آینده راهی سن سیرو شود. دستمزد ستاره تیم ملی ایران در باشگاه اینتر قرار است سالیانه ۳ میلیون یورو باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی