تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
محورهای منتهی به پایتخت باز هستند

آزادراه تهران - شمال یک طرفه شد

ابراهیم ارزانی، رئیس پلیس راه فرماندهی تهران بزرگ گفت: از ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه) آزادراه تهران - شمال به منظور مدیریت ترافیک بسته شده است.

کد خبر: ۱۶۱۸۳۴
۱۱:۵۸ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

آزادراه تهران - شمال یک طرفه شد

دیدارنیوز: رئیس پلیس راه فرماندهی تهران بزرگ از باز بودن محور‌های منتهی به پایتخت خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند و فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ ابراهیم ارزانی، رئیس پلیس راه فرماندهی تهران بزرگ اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در استان تهران و محور‌های منتهی به این شهر هستیم که این بارش برف لغزنده بودن معابر را هم به دنبال دارد.

وی افزود: از رانندگان درخواست می‌کنیم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و اگر نیاز به تردد در محور‌های برفی داشتند حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توصیه کرد: در گردنه‌های برفی شاهد وقوع مه هستیم و رانندگان باید فاصله طولی را رعایت کنند.

ارزانی با بیان اینکه هیچکدام از محور‌های منتهی به پایتخت مسدود نیستند، گفت: از ساعت ۱۱ امروز آزادراه تهران شمال به منظور مدیریت ترافیک بسته شده است (یکطرفه شده است).

وی با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی آزادراه تهران ـ قم و بالعکس گفت: برای تردد در این محور مشکلی نیست، اما در برخی مقاطع این محور مانند بخش نعلبندان مه گرفتی وجود دارد که رعایت فاصله طولی و روشن بودن چراغ‌های مه شکن به رانندگان توصیه می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: از شب گذشته تا کنون چند مورد تصادف خسارتی در محور‌های منتهی به پایتخت گزارش شده است، اما خوشبختانه هیچ تصادف جرحی و یا فوتی نداشته ایم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی