تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هیچ محصولی افت قیمت ندارد

بازار خودرو؛ آخرین قیمت تیبا، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

قیمت خودرو امروز (یکشنبه) برخلاف روز گذشته افزایشی گزارش می‌شود و هیچ محصولی افت قیمت ندارد؛ در این مطلب می‌توانید آخرین قیمت تیبا، پژو و خودرو‌های مونتاژی را مشاهده کنید.

کد خبر: ۱۶۱۸۳۱
۱۱:۳۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

بازار خودرو؛ آخرین قیمت کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲، پس از وقفه یک‌روزه به مدار صعودی بازگشت. در روزی که هیچ محصولی افت قیمت ندارد، یکی از تولیدات مدیران خودرو ۵۰ میلیون تومان گران‌تر از دیروز معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز برخلاف روز گذشته افزایشی گزارش می‌شود. روند هر دو بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی صعودی بوده و برخلاف اغلب روز‌ها در کنار ثبات برخی از محصولات، خبری از افت قیمت نیست.

افزایش قیمت روز جاری می‌تواند ناشی از نوسان محسوس نرخ دلار و انتشار نامه افزایش قیمت ایران خودرو در روز گذشته باشد. با وجود اینکه بازار خودرو در رکود به سر می‌برد و شبیه به سال‌های گذشته نیست، اما این عوامل در کنار هیجان بازار شب عید، می‌تواند فوراً قیمت خودرو را افزایشی کند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت صعودی را تجربه می‌کند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی بازار غالباً افزایش محدودی دارند.

شاهین G سدان لوکس سایپا یکی از معدود محصولات این خودروساز به شمار می‌رود که افزایش قیمت دارد. این خودرو تنها یک میلیون تومان گران شده و به نرخ ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

رانا پلاس پانوراما سدان سقف شیشه‌ای ایران خودرو با افزایش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۶۴۹ میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس بنزینی سدان محبوب ایران خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار فعلی است. این خودرو ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با ۷۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس تیپ ۱ دنده‌ای یکی دیگر از سدان‌های بازار داخلی است که با رشد ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۷۵۵ میلیون تومان شده است.

بازار خودرو؛ آخرین قیمت کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی بازار هم افزایشی گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که ۳۰ میلیون تومان گران‌تر شد و به نرخ ۸۲۵ میلیون تومان رسید.

ام‌وی‌ام X۵۵ Pro IE یکی دیگر از کراس‌اوور‌های مدیران خودرو به شمار می‌رود که با رشد ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور گران‌قیمت این شرکت هم رکورددار افزایش در بازار خودرو‌های مونتاژی است. این خودرو ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بازار خودرو؛ آخرین قیمت کوییک، پژو و مونتاژی‌ها +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی