تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تکذیب سخنان وکیلی/ حزب ندا: از جبهه اصلاحات جدا نشدیم

سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان در مورد جدا شدن حزب ندا از جبهه اصلاحات گفت: حزب ندای ایرانیان با وجود انتقادات جدی که به جبهه اصلاحات دارد همچنان عضو این جبهه سیاسی است و بنای جدا شدن از آن را ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۸۰۸
۱۹:۲۶ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

سخنگوی حزب ندا: به جبهه اصلاحات انتقادات جدی داریم، اما جدا نشدیم

دیدارنیوز: سخنگوی حزب ندای ایرانیان در خصوص برخی تحلیل‌ها در مورد جدا شدن حزب ندا از جبهه اصلاحات گفت: حزب ندای ایرانیان با وجود انتقادات جدی که به جبهه اصلاحات دارد همچنان عضو این جبهه سیاسی است و بنای جدا شدن از آن را ندارد.

سعید نورمحمدی با بیان اینکه اگر نقدی به رویکرد‌های جبهه اصلاحات داریم، باید تلاش کنیم از درون آن را اصلاحی کنیم، اظهار داشت: نمی‌شود که به اصلاح قدرت سیاسی باور داشته باشیم، ولی درون جریان خودمان به دنبال اصلاح نباشیم و برخورد‌های قهری انجام دهیم. همان طور که نمی‌شود قائل به گفتگو با آمریکا باشیم، ولی گفتگو با جریانات رقیب و نهاد‌های حاکمیتی را رها کنیم.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان در خصوص برخی تحلیل‌ها در مورد جدا شدن حزب ندا از جبهه اصلاحات گفت: حزب ندای ایرانیان با وجود انتقادات جدی که به جبهه اصلاحات دارد همچنان عضو این جبهه سیاسی است و بنای جدا شدن از آن را ندارد.

نورمحمدی تاکید کرد: حزب ندای ایرانیان، و احزاب کارگزاران و اعتماد ملی بنای جدایی از جبهه اصلاحات را ندارند.

به گزارش دیدارنیوز، محمدعلی وکیلی، مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفته بود: «کارگزاران، اعتمادملی و ندا، رسما از جبهه اصلاحات جدا شدند.»

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی