تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

تکذیب سخنان وکیلی/ حزب ندا: از جبهه اصلاحات جدا نشدیم

سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان در مورد جدا شدن حزب ندا از جبهه اصلاحات گفت: حزب ندای ایرانیان با وجود انتقادات جدی که به جبهه اصلاحات دارد همچنان عضو این جبهه سیاسی است و بنای جدا شدن از آن را ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۸۰۸
۱۹:۲۶ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

سخنگوی حزب ندا: به جبهه اصلاحات انتقادات جدی داریم، اما جدا نشدیم

دیدارنیوز: سخنگوی حزب ندای ایرانیان در خصوص برخی تحلیل‌ها در مورد جدا شدن حزب ندا از جبهه اصلاحات گفت: حزب ندای ایرانیان با وجود انتقادات جدی که به جبهه اصلاحات دارد همچنان عضو این جبهه سیاسی است و بنای جدا شدن از آن را ندارد.

سعید نورمحمدی با بیان اینکه اگر نقدی به رویکرد‌های جبهه اصلاحات داریم، باید تلاش کنیم از درون آن را اصلاحی کنیم، اظهار داشت: نمی‌شود که به اصلاح قدرت سیاسی باور داشته باشیم، ولی درون جریان خودمان به دنبال اصلاح نباشیم و برخورد‌های قهری انجام دهیم. همان طور که نمی‌شود قائل به گفتگو با آمریکا باشیم، ولی گفتگو با جریانات رقیب و نهاد‌های حاکمیتی را رها کنیم.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان در خصوص برخی تحلیل‌ها در مورد جدا شدن حزب ندا از جبهه اصلاحات گفت: حزب ندای ایرانیان با وجود انتقادات جدی که به جبهه اصلاحات دارد همچنان عضو این جبهه سیاسی است و بنای جدا شدن از آن را ندارد.

نورمحمدی تاکید کرد: حزب ندای ایرانیان، و احزاب کارگزاران و اعتماد ملی بنای جدایی از جبهه اصلاحات را ندارند.

به گزارش دیدارنیوز، محمدعلی وکیلی، مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفته بود: «کارگزاران، اعتمادملی و ندا، رسما از جبهه اصلاحات جدا شدند.»

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی