تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
چهارشنبه سوری در راه است

انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله

ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره حادثه انفجار مواد محترقه در دست نوجوان تهرانی گفت: یک نوجوان حدودا ۱۶ ساله درحال ساخت نارنجک دست‌ساز با موادی نظیر اکلیل سرنج و ... در حیاط یک ساختمان مسکونی بوده که ناگهان این مواد در دستانش منفجر شده است.

کد خبر: ۱۶۱۷۹۴
۱۷:۱۰ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

انفجار مواد محترقه در دست نوجوان تهرانی

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت یک نوجوان در حین ساخت موادمحترقه دست‌ساز خبر داد.

سید جلال ملکی، دراین‌باره گفت: وقوع یک مورد حادثه انفجار موادمحترقه در ساعت ۱۵:۰۷ بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۴ را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان میثم اعزام کرد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی ظرف مدت چهار دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شدند، گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک نوجوان حدودا ۱۶ ساله درحال ساخت نارنجک دست‌ساز با موادی نظیر اکلیل سرنج و ... در حیاط یک ساختمان مسکونی بوده که ناگهان این مواد در دستانش منفجر شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این نوجوان از ناحیه دست‌ها، پا و چشم‌ها دچار آسیب‌دیدگی شده بود، گفت: آتش نشانان هنگام حضور در محل با توجه به وجود مواد منفجره، اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و این نوجوان را که دچار آسیب دیدگی شده بود، برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۵:۲۶ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی