تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
به بهانه اولین گل فصل ترابی

شروعی دوباره برای یک ستاره!

مهدی ترابی با زدن اولین گلش در این فصل لیگ برتر، نشان داد آماده بازگشت به فرم خوب شده و سرخپوشان می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند.

کد خبر: ۱۶۱۷۷۱
۱۱:۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

شروعی دوباره برای یک ستاره!

دیدارنیوز: اولین گل فصل مهدی ترابی در لیگ برتر، شروعی دوباره برای مهمترین عنصر هجومی پرسپولیس در راه قهرمانی است.

پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر، شرایط سختی را در خط حمله تجربه کرد. عیسی آل‌کثیر از این باشگاه جدا شده بود، وحید امیری بیشتر بازی‌ها را بخاطر مصدومیت از دست داد و مهدی ترابی هم، از روز‌های اوجش فاصله زیادی داشت. حالا همه آن‌ها، همزمان به ترکیب پرسپولیس برگشته‌اند. آل‌کثیر دوباره با باشگاه قرارداد بسته، مصدومیت امیری تمام شده و مهمتر از آن‌ها، ترابی با زدن اولین گلش در این فصل لیگ برتر، نشان داد آماده بازگشت به فرم خوب شده است.

فصل پیش درخشش ترابی، نقشی پررنگ در قهرمانی پرسپولیس داشت. ترابی در ۲۰ هفته ابتدایی، هیچ گلی برای پرسپولیس نزد و البته، بر خلاف این فصل پاس گل‌های زیادی به هم‌تیمی‌هایش داد. از هفته بیست و یکم، موتور گلزنی ترابی روشن شد. او در ۱۰ هفته پایانی، آمار فوق‌العاده ۷ گل و ۳ پاس گل را از خود به جا گذاشت و پرسپولیس هم توانست از ۳۰ امتیاز پایانی فصل، ۲۷ امتیاز به دست آورد و قهرمان شود. ترابی در فینال جام حذفی مقابل استقلال هم، زننده گل اول پرسپولیس بود.

این فصل ترابی ۱۶ هفته را بدون گلزنی پشت سر گذاشت. با این تفاوت که او پاس گل‌های زیادی هم به هم‌تیمی‌هایش نداد و فقط مقابل نساجی، توانست پایه‌گذار گل سرخپوشان باشد. هفته هفدهم و بازی با تراکتور، رونمایی از ترابی در اوج بود. او در این مسابقه هم گل زد، هم نمایش خوبی داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. ترابی پیش از این مسابقه، در هیچ بازی نتوانسته بود از متریکا نمره بیشتر از ۸ را کسب کند.

پرسپولیسی‌ها، امیدوارند بازی با تراکتور، شروعی دوباره برای ستاره تیم‌شان در این فصل باشد. آن‌ها در فاصله ۳ امتیازی استقلال صدرنشین هستند و برای قهرمانی، فرصتی برای اشتباه کردن ندارند. داشتن ترابی در اوج، می‌تواند آمار هجومی پرسپولیس را نسبت به نیم فصل اول، دگرگون کند.

شروعی دوباره برای یک ستاره!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی