تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آخرین وضعیت پرونده اعتراض‌ها به رتبه‌بندی فرهنگیان

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره احکام فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی گفت: به اعتراضات پاسخ و همه آن‌ها بررسی شده؛ اعتراضات برخی فرهنگیان با تاخیر واصل شده بود و ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ فرهنگی در این رابطه باقی مانده بودند که پرونده آن‌ها نیز بررسی و درصورت پذیرفته شدن اعتراضات، احکامشان اسفندماه صادر می‌شود.

کد خبر: ۱۶۱۷۶۹
۱۱:۰۹ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

آخرین خبر از پرونده اعتراض‌ها به رتبه‌بندی فرهنگیان

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه پرونده اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان بسته شده است، گفت: به اعتراضات پاسخ و همه آن‌ها بررسی شده؛ اعتراضات برخی فرهنگیان با تاخیر واصل شده بود و ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ فرهنگی در این رابطه باقی مانده بودند که پرونده آن‌ها نیز بررسی و درصورت پذیرفته شدن اعتراضات، احکامشان اسفندماه صادر می‌شود لذا می‌توان گفت پرونده اعتراضات رتبه‌بندی بسته شده است.

علی فرهادی، درخصوص رتبه بندی نومعلمان نیز افزود: برای نومعلمان نیز سامانه رتبه بندی از روز شنبه هفته گذشته باز شده و معلمان جدید الاستخدامی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و مطابق قانون رتبه‌بندی احکام آن‌ها صادر می‌شود.

وی آمار اعتراضات را به نسبت جمعیت معلمان زیاد عنوان کرد و ادامه داد: اعتراضات قابل قبول کمتر از ۲۵ درصد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص شرایط رتبه‌بندی دانشجو معلمان عنوان کرد: دانشجو معلمانی که تحصیل آن‌ها پایان یافته باشد، مدارکشان تکمیل و توسط دانشگاه تایید شده باشد، در صورت بارگذاری مدرک، مشمول رتبه بندی می‌شوند.

فرهادی در خصوص میزان دریافتی دانشجومعلمان گفت: این افراد بدلیل آنکه تازه فارغ التحصیل شده‌اند در واقع آموزشیار معلم (مربی آموزشیار معلم) می‌شوند و شرایط حقوق آن‌ها نسبت به رتبه‌ای که می‌گیرند و با توجه به منطقه خدمت، سختی آب و هوا و متاهل بودن پرداخت می‌شود.

وی در پایان علت اصلاح رتبه‌بندی را به روزآوری آیین‌نامه رتبه بندی مطابق با قانون اعلام کرد و افزود: اصلاحات باید در کارگروه تخصصی بررسی شود و طبق زمان بندی در برنامه هفتم مکلف به اعلام نتیجه آن هستیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی