تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان ریخت

کشتی آرای، فعال بازار طلا گفت: حباب سکه در هفته جاری با ۲۰۰ هزار تومان کاهش همراه بود. ابتدای هفته حباب سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود در حالی که اکنون حباب سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کد خبر: ۱۶۱۷۵۷
۰۹:۵۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان ریخت

دیدارنیوز: در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

محمد کشتی آرای گفت: در هفته اخیر قیمت اونس جهانی ۱۶ دلار افزایش یافت و با توجه به روز‌های پایانی سال، افزایش تقاضا در بازار داخلی داریم که همین افزایش تقاضا منجر به افزایش حباب قیمتی می‌شود. با همه این شرایط این هفته قیمت‌ها به مراتب با ثبات‌تر از پیش‌بینی‌ها بود.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

فعال بازار طلا گفت: قیمت سکه طرح قدیم با ۴۰۰ هزار تومان افزایش همراه بود و به ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید سکه طرح جدید با ۲۵۰ هزار تومان افزایش به ۳۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۶ میلیون تومان رسید.

کشتی آرای همچنین گفت: حباب سکه در هفته جاری با ۲۰۰ هزار تومان کاهش همراه بود. ابتدای هفته حباب سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود در حالی که اکنون حباب سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: قیمت هر مثقال طلای آب شده با ۱۹۰ هزار تومان افزایش به ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید و یک گرم طلای ۱۸ عیار با ۴۴ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان رسید.

کارشناس بازار طلا تصریح کرد: در مجموع بخش عمده افزایش قیمت ناشی از افزایش قیمت جهانی بود و بازار داخلی ثبات خوبی داشت.

کشتی آرای تاکید کرد: نکته دیگر این هست که در این هفته و روز‌های پیش رو به دلیل نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان اعیاد شعبانیه و همچنین در پیش بودن عید نوروز تقاضا برای سکه افزایش یافته، اما این افزایش تقاضا موجب افزایش حباب قیمتی نشده است.

به نقل از تسنیم، وی افزود: پیش بینی می‌شود از روز‌های آینده به دلیل در پیش بودن عرضه سکه‌های بانک مرکزی در روز ۱۳ اسفند و همچنین حراج شمش‌های طلا در مرکز مبادله ثبات قیمت ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی