تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یک فروشگاه موبایل استقلال را تهدید کرد

ما کوروش کمپانی نیستیم!

یک فروشگاه موبایل که در دوران مدیریت علی خطیر اسپانسر باشگاه استقلال شده، این باشگاه را تهدید کرده که اگر به تعهدات خود عمل نکند، همه اسناد مالی کمک به این باشگاه را فاش خواهد کرد. خبر ورزشی در این باره نوشت: با استوری که در صفحه مالک شرکت موبایل موسوی منتشر شده است، به نوعی این شرکت خطاب به باشگاه استقلال این پیام را مخابره کرده است که ما کوروش کمپانی نیستیم.

کد خبر: ۱۶۱۷۵۲
۰۹:۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

ما کوروش کمپانی نیستیم!

دیدارنیوز: موبایل موسوی باشگاه استقلال را تهدید کرده است، اگر این باشگاه به تعهدات خود عمل نکند، همه اسناد مالی کمک به این باشگاه را فاش خواهد کرد.

بعد از نامه انجمن موبایل به باشگاه استقلال منبی بر اینکه قضیه کوروش کمپانی ممکن است تکرار شود، این تیم در بازی با ملوان نام موبایل موسوی را از پشت پیراهن برداشت و یک نام جدید را جایگزین کرد و نام موبایل موسوی روی پیراهن استقلال تنها روی سرشانه‌ها منتشر شد.

بعد از این اتفاق موبایل موسوی مدعی شد، در سخت‌ترین شرایط به داد تیم استقلال رسید و به این تیم کمک کرد و نباید با خلف وعده از سوی باشگاه استقلال مواجه شد. شرکت موبایل موسوی ابراز امیدواری کرده است، این خلف وعده روی سهل انگاری صورت گرفته باشد و تهدید کرد اگر توضیحات باشگاه استقلال قانع کننده نباشد، همه تعهدات مالی در قبال باشگاه را منتشر خواهد کرد.

نکته جالب اینکه بعداز حجم تبلیغات منفی صورت گرفته علیه شرکت موبایل موسوی این شرکت مجوز پیش فروش محصولات خود را منتشر کرد و اکنون هم مدعی شده است، با توجه به کمک‌های مالی انجام داده به باشگاه استقلال این باشگاه باید به تعهدات مالی خود عمل کند. با این استوری که در صفحه مالک شرکت موبایل موسوی منتشر شده است، به نوعی این شرکت خطاب به باشگاه استقلال این پیام را مخابره کرده است که ما کوروش کمپانی نیستیم.

مطلب مرتبط:

خطر «کوروش کمپانی» جدید در استقلال؛ قرارداد را فسخ کنید!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی