تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کاپیتان تیم ملی برابر تیم آزمون پنالتی از دست داد و اشک ریخت

شب کابوس‌وار «جهانبخش» در رم و دلداری سردار +ویدیو

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان هرچقدر در جام ملت‌های آسیا پنالتی‌زن خوبی بود، اما در لیگ اروپا ناکامی بزرگی را تجربه کرد و نتوانست پنالتی‌اش را مقابل تیم رم گل کند.

کد خبر: ۱۶۱۷۴۰
۱۰:۴۳ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲

شب کابوس‌وار «جهانبخش» در رم

دیدارنیوز: تیم آاس رم در ضربات پنالتی، فاینورد را شکست داد.

دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با برگزاری ۴ مسابقه به اتمام رسید که طی آن در مهم‌ترین مسابقه رم در ضربات پنالتی فاینورد را شکست داد. مارسی ۳ بر یک موفق به شکست شاختار دونتسک شد و اسپارتا پراگ با نتیجه ۴ بر یک گالاتاسرای را در هم کوبید تا با نتیجه مجموع ۶ بر ۴ به مرحله بعد برسد. در دیگر دیدار امشب اسپورتینگ لیسبون در خانه با نتیجه یک بر یک مقابل یانگ بویز متوقف شد، اما با توجه به پیروزی ۳ بر یک در بازی رفت مشکلی برای صعود نداشت.

جدال حساس رم و فاینورد که در مسابقه رفت با تساوی یک بر یک همراه شده بود با حملات شدید ۲ تیم آغاز شد. با گذشت تنها ۴ دقیقه و ۱۵ ثانیه از ابتدای کار، یک حمله تند و تیز از تیم هلندی استادیوم الیمپیکو را در شوک فرو برد. حمله از سمت چپ آغاز شد و پاس عرضی ایگور پایشاو در طرف دیگر محوطه جریمه به بارت نیوکوپ رسید و ضربه او با برخورد به سانتیاگو خیمنس به گل نخست فاینورد تبدیل شد.

شب کابوس‌وار «جهانبخش» در رم

پیروزی هلندی‌ها، اما تنها ۱۰ دقیقه دوام آورد و لورنزو پلگرینی با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی کشید. او توپ را از استفان الشراوی گرفت و شلیک مهارناپذیر خود را به گوشه بالای دروازه فلنروتر رساند تا همه‌چیز مساوی شود.

روملو لوکاکو در آخرین دقیقه از وقت‌های اضافه ۲ موقعیت مناسب را از دست داد تا کار به ضربات پنالتی بکشد. لوکاکو دومین پنالتی رم را از دست داد، اما جالوروسی با اشتباهات حریف به بازی برگشت.

بخت با رم یار بود که ۲ پنالتی بعدی فاینورد توسط دیوید هانکو و علیرضا جهانبخش از دست رفت.

شب کابوس‌وار «جهانبخش» در رم و دلداری سردار +ویدیو

به گزارش دیدارنیوز، جهانبخش به سبک پنالتی برابر ژاپن ضربه خود را نواخت که دروازه‌بان رم آن را مهار کرد. پس از حذف فاینورد، علیرضا بابت این اتفاق و پنالتی هدر رفته اشک ریخت که سردار آزمون مهاجم رم به سمت او رفت و هموطنش را دلداری داد.

جهانبخش در دقیقه ۱۲۰ و برای زدن پنالتی وارد زمین شده بود، اما در فریب سویلار موفق نبود و رم در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

صعود مارسی با درخشش اوبامیانگ

یک گل و یک پاس گل از پیر امریک اوبامیانگ به المپیک مارسی کمک کرد تا با نتیجه ۳ بر یک (مجموعاً ۵ بر ۳) مقابل شاختار دونتسک به پیروزی برسد. بازی با پنالتی سوداکوف برای شاختار آغاز شد، اما اوبامیانگ خیلی زود کار را به تساوی کشید تا مارسی در دقیقه ۷۴ و روی ضربه اسماعیلا سار پیش بیفتد. این پایان کار نبود و جفری کوندوگبیا، هافبک اهل آفریقای مرکزی در دقیقه ۸۱ گل سوم را هم به ثمر رساند تا صعود مارسی تثبیت شود.

بازگشت به یادماندنی اسپارتاپراگ

شاگردان اوکان بوروک در گالاتاسرای مسابقه رفت را به کمک گل دیرهنگام مائورو ایکاردی با برتری ۳ بر ۲ مقابل اسپارتا پراگ به پایان رسانده بودند. این بار، اما ورق در دقایق پایانی به نفع حریف برگشت تا ماجراجویی اروپایی تیم ترکیه‌ای به پایان برسد. ۲ گل زودهنگام باعث شد بازی تا دقیقه ۷۴ با نتیجه یک بر یک دنبال شود، اما نماینده جمهوری چک با ۳ گل در دقایق پایانی اوضاع را تغییر داد. حملات گالا زمینه‌ساز ضدحملات و گل‌های بعدی حریف شد و بازی با نتیجه ۴ بر یک (در مجموع ۶ بر ۴) به نفع اسپارتاپراگ پایان یافت.

شب آرام در پایتخت پرتغال

اسپورتینگ لیسبون در مسابقه رفت با نتیجه ۳ بر یک مقابل یانگ بویز پیروز شده بود و گل زودهنگام ویکتور جوکرش در دقیقه ۱۳ اختلاف را به ۳ رساند تا خیال هواداران حاضر در ژوزه آلوالاده راحت شود. جوکرش در ادامه یک پنالتی دیگر را از دست داد و گانوولا در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد تا اسپورتینگ با نتیجه مجموع ۴ بر ۲ راهی مرحله بعدی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی