تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سپاهان دوباره با همان نتیجه بازی رفت به الهلال باخت

تکرار یک سناریوی تلخ!

تیم سپاهان ایران شب گذشته (پنجشنبه) در حالی مغلوب الهلال عربستان شد که یک گل پیش بود اما اخراج یزدانی شیرازه این تیم را از هم پاشید و الهلال مانند بازی رفت در اصفهان برنده شد.

کد خبر: ۱۶۱۷۳۵
۰۹:۵۰ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲

تکرار یک سناریوی تلخ!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم سپاهان مانند بازی رفت برابر الهلال شکست خورد تا ناکامی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شود.

به گزارش دیدارنیوز، سپاهان که بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی را با اخراج بی‌مورد و عجیب دانشگر در نقش جهان سه بر یک باخته بود، در زمین الهلال هم همین سناریو را تکرار کرد؛ یعنی اخراج بحث‌برانگیز سیاوش یزدانی و شکست دوباره با همین نتیجه!

مورایس پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان می‌گوید رقیب عربستانی بهترین ترکیب آسیا را دارد و طلایی‌پوشان شایسته پیروزی بوده‌اند.

سرمربی سپاهان گفت: دو تیم خوب، بازی خوب و فضای خیلی خوبی را در ورزشگاه دیدیم. الهلال تیمی قدرتمند است، اما ما لیاقت برد را داشتیم. ما و تیم حریف شانس گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. تا قبل از اخراج یزدانی، بازی توازن خوبی داشت. بازیکنان حریف هم جابه‌جایی خوبی بین خطوط داشتند.

در شبی که احمدزاده گلزن ظاهر شد و رامین رضاییان تلاش زیادی در زمین داشت، اخراج یزدانی کار سپاهان را حسابی سخت کرد و به نوعی این تیم را بهم ریخت. مورایس درباره این اخراج گفت: داوران برای بهترین عملکرد به اینجا آمده‌اند و آرزو می‌کنم کاری را کنند که باید انجام بدهند. نمی‌توانم نظر دیگری روی اتفاقات داشته باشم. شاید به چیزی فکر کنم که به نفع خودم باشد و بعدا بفهمم اشتباه کردم. داور در هر دو بازی می‌توانست کار را با اخطار تمام کند. معمولا تصمیم اول از همه درست‌تر است. با این حال هنگامی که صحنه را توسط کمک داور ویدیویی (VAR) بررسی می‌کنید، زمان فکر کردن به سایر موارد را هم دارید.

تکرار یک سناریوی تلخ!

تکرار یک سناریوی تلخ!

تکرار یک سناریوی تلخ!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی