تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با شکست مقابل آلمان به المپیک پاریس نرسیدیم ..

بچه‌های تنیس و رویای برباد رفته

تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با ناکامی برابر تیم قدرتمند آلمان از صعود به المپیک پاریس بازماند اما درخشش این تیم و تاریخ‌سازی آنها در بازی‌های آسیایی هانگژو هنوز از یادها نرفته است.

کد خبر: ۱۶۱۷۱۵
۲۰:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

بچه‌های تنیس و رویای برباد رفته

دیدارنیوز: تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل آلمان، تیم دوم رتبه بندی دنیا از صعود به المپیک بازماند.

به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان در مرحله ۱/۸ پایانی مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان به مصاف آلمان تیم دوم رتبه بندی دنیا رفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

در نخستین بازی نوشاد عالمیان در مصاف با دانگ دارای رتبه ۱۰ دنیا با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

در دومین بازی نیما عالمیان به مصاف اوچاروف دارنده رتبه ۱۳ دنیا رفت و بازی را ۳ بر صفر به این حریف قدرتمند و عنوان دار واگذار کرد.

در ادامه و در سومین بازی امیرحسین هدایی به مصاف پاتریک فرانزیسکا رفت و در یک بازی نزدیک و پایاپای ۳ بر ۲ نتیجه را به نفر ۲۶ دنیا واگذار کرد و در مجموع تیم ملی ایران ۳ بر صفر با قبول شکست مقابل تیم دوم دنیا از صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا و کسب سهمیه تاریخی تیمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماند.

تیم ایران با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی و متین حیدری با هدایت جمیل لطف الله نسبی با قبول شکست در مرحله ۱/۸ پایانی مسابقات تیمی قهرمانی جهان به کار خود در بوسان کره جنوبی پایان داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی