تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در صورت دریافت یارانه مضاعف تشویقی

یارانه نقدی حذف می‌شود؟

علیرضا عسگریان، معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به برخی شایعات درخصوص حذف یارانه نقدی با دریافت یارانه تشویقی گفت: یارانه مضاعف تشویقی در ابتدا ۸۰ هزار تومان تعریف شده بود، اما پس از آن به ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافت و اکنون هم به ۲۲۰ هزار تومان رسیده است این در حالیست که با دریافت یارانه مضاعف، حتی احتمال حذف یارانه اولیه وجود ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۶۹۶
۱۳:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

یارانه نقدی حذف می‌شود؟

دیدارنیوز: معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به برخی شایعات درباره حذف یارانه در صورت دریافت یارانه مضاعف تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) پاسخ داد.

علیرضا عسگریان درخصوص برخی شایعات درباره حذف یارانه‌ها بیان کرد: یارانه که از سال‌های گذشته پرداخت می‌شود سرجای خودش است و اعتبار آن در بودجه ۱۴۰۳ هم دیده شده است.

وی افزود: یارانه مضاعف تشویقی در ابتدا ۸۰ هزار تومان تعریف شده بود، اما پس از آن به ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافت و اکنون هم به ۲۲۰ هزار تومان رسیده است این در حالیست که با دریافت یارانه مضاعف، حتی احتمال حذف یارانه اولیه وجود ندارد.

به نقل از ایسنا، وی تاکید کرد: ما یک یارانه با ثبات داریم که یارانه اولیه است و یک یارانه مضاعف داریم که با شیبی در چند مرحله افزایش یافته است و در صورت خرید ۱۱ قلم کالا از سبد تعریف شده به ازای هر فرد ۲۲۰ هزار تومان به صورت غیرنقدی پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی