تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سیم‌کارت بافیلتر برای مردم ایران، بدون فیلتر برای خارجی‌ها

ضرغامی: برای مقام گردشگری جهانی سیم‌کارت بدون فیلتر جور کردیم!

باوجود انتقاد‌های فراوان از عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدهم بابت پیشنهاد جنجالی ارایه سیم‌کارت بدون فیلتر به خارجی‌ها (در حالی که برای مردم ایران فیلتر است)، او بار دیگر این موضوع را تکرار کرد و گفت که برای زوراب، بالاترین مقام گردشگری جهانی سیم‌کارت بدون فیلتر جور کردیم!

کد خبر: ۱۶۱۶۹۱
۱۲:۵۴ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

نظر ضرغامی درباره اینفلوئنسرها و سیم‌کارت بدون فیلتر!

دیدارنیوز: ضرغامی اظهار داشت: اینفلوئنسری دعوت می‌کنیم، سیمکارت بدون فیلتر هم بدهیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برای انعکاس بهتر جشنواره‌های گردشگری و صنایع دستی، به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی سیمکارت بدون فیلتر دادیم.

سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مهمانان دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: بالاترین مقام صنایع دستی جهانی یعنی سعد قدومی که دفترشان در سوئیس است مهمان ما بود و سخنرانی بسیار خوبی کرد و هم ایشان و هم سایر مهمانان نسبت به توانمندی‌های جمهوری اسلامی نکات خوبی را گفتند.

وی ادامه داد: ما چند روز قبل هم حضور زوراب که بالاترین مقام گردشگری جهانی است را داشتیم؛ با اینکه جو شدیدی برای ایشان ایجاد کردند که به ایران نیاید و در این جشنواره شرکت نکند و این را در ملاقاتش با رئیس جمهور هم مطرح کرد. البته زوراب نه تنها به این جو شدید اعتنا نکرد بلکه ادای احترام سنگینی نسبت به جایگاه و تمدن و گردشگری ایران داشت. ایشان در صفحه اینستاگرام خودش ۶، ۷ پست مهم درباره جایگاه جمهوری اسلامی در حوزه گردشگری گذاشت و از همه مردم دنیا دعوت کرد که بیایید ببینید ایران چه جای مهمی است. البته سیمکارت بدون فیلتر نداشت که برایشان جور کردیم!

ضرغامی همچنین تصریح کرد: وقتی اینفلوئنسری دعوت می‌کنیم بنده خدا باید یک سیمکارت بدون فیلتر داشته باشد چرا که ما او را صدایش کرده‌ایم که بیاید بگوید در ایران چه خبر است. درست است عربستان برای تبلیغ گردشگری مسی را دعوت کرده، اما ما ده‌ها میلیون دلار پول نداریم و اگر داشته باشیم هم نمی‌دهیم، چون به اندازه کافی خودمان بدل مسی را بهتر از مسی داریم. ما صادق بوقی داریم که وقتی مردم گیلان را دعوت می‌کند اثرش بیشتر از خارجی‌هاست. به هر حال توانستیم تعدادی سیمکارت بدون فیلتر تهیه کنیم و به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی بدهیم و خوشبختانه انعکاس جشنواره گردشگری و هم جشنواره صنایع دستی ما بسیار خوب بود!

مطلب مرتبط:

سیم‌کارت بافیلتر برای مردم ایران، بدون فیلتر برای خارجی‌ها!

سرویس‌های بهداشتی بین راهی، سیم کارت‌های بدون فیلتر و نصب "ایتا" برای رونالدو!

نماینده مجلس: به سخره‌گرفتن ملت ایران حد و اندازه‌ای ندارد!

سعیدی: سیمکارت بدون فیلتر برای خارجی‌ها کاپیتالاسیون فرهنگی و توهین به ملت ایران است

پیشنهاد ضرغامی به صداوسیما؛ زنان بی‌حجاب را شطرنجی و ورزشکار ایرانی را نشان دهید!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی