تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
کوثری، نماینده تهران مطرح کرد

مجلس قوی‌تر با مشارکت گسترده

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد مشارکت گسترده مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلس قوی‌تر می‌شود که نتیجه آن داشتن ایران قوی و ملت مقتدر است.

کد خبر: ۱۶۱۶۶۲
۰۸:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

مجلس قوی‌تر با مشارکت گسترده

دیدارنیوز: اسماعیل کوثری گفت: مشارکت گسترده در انتخابات موجب تشکیل مجلس قوی‌تر می‌شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد مشارکت گسترده مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلس قوی‌تر می‌شود که نتیجه آن داشتن ایران قوی و ملت مقتدر است و اینکه به دنیا می‌گوییم مردم پشت انقلاب، نظام و ولایت ایستاده‌اند.

اسماعیل کوثری، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره به دقت مسائل را تبیین می‌کنند؛ ایشان بر انتخاب اصلح تاکید داشتند که دلسوزی، تعهد، تخصص، انقلابی‌بودن و ساده‌زیستی از جمله معیار‌های انتخاب اصلح است.

وی اضافه کرد: نماینده مجلس باید استکبارستیز در ذهن، فکر و عمل و مردم‌دار باشد بدان معنا که از مشکلات و مسائل مردم مطلع بوده و از آن طرف در مقابل استکبار ایستادگی کند. نشان دهد نماینده مردم وامدار کسی نیست و علیه مستکبران است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به این‌که نمایندگان عصاره فضائل مردم هستند باید این موضوع را در عمل نشان دهند یعنی با شجاعت بر اصول ایستادگی کرده و در مقابل ناحق بایستند و قانون‌گذاری با آگاهی و شناخت عمیق را انجام دهند.

کوثری با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: هرچقدر مشارکت بیشتر باشد مجلس قوی‌تر هم تشکیل می‌شود که باعث داشتن ایران قوی و ملت مقتدر خواهد شد؛ این‌ها به یکدیگر مرتبط هستند.

وی اضافه کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات به دنیا نشان می‌دهند پشت انقلاب، نظام و ولایت ایستاده و آزادانه و مبتنی بر شناخت کامل نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند تا در نهایت مجلس قوی و مقتدر شکل گرفته و نمایندگان بتوانند در سیاست‌های کلان و قانون‌گذاری اثرگذار باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی