تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هواشناسی

برف و باران ایران را فرا می‌گیرد

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز شنبه هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: بارش گسترده برف، باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در راه است.

کد خبر: ۱۶۱۶۶۰
۰۸:۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات مرکزی زاگرس و ارتفاعات مرکزی البرز، پنجشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و روز جمعه در برخی مناطق شمال غرب و گیلان بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

شنبه هفته آینده سامانه بارشی وارد کشور شده و در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود.

یکشنبه آینده در اکثر مناطق کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید موقتی، کاهش محسوس دما، گردوخاک و در استان‌های جنوبی رعدوبرق روی می‌دهد. همچنین تا روز جمعه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

توصیف سامانه: وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ارتفاع موج

زمان شروع: چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۲

زمان پایان: جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۰۴

نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد بیش از ۳۰ نات و بیشینه ارتفاع امواج در ساحل تا ۲ متر و در فراساحل بیش از ۲ متر

منطقه اثر: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر و هرمزگان، در خلیج‌فارس.

اثر مخاطره: احتمال خطر غرق‌شدن شناگران و شناور‌ها به‌ویژه شناور‌های سبک و نیمه‌سنگین، اختلال در تردد‌ها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و فعالیت صنایع فراساحلی و سکو‌های نفتی.

توصیه: ممنوعیت شنا، اجتناب فعالیت‌های تفریحی و صیادی، اجتناب از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی فعالیت در صنایع فراساحلی و سکو‌های نفتی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی