تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد

آماده‌باش امداد و نجات برای انتخابات/ توزیع نوشیدنی‌های کافئین‌دار میان رانندگان

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش کامل این سازمان برای انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: سازمان امداد و نجات در تمامی رویداد‌های ملی وظیفه اتخاذ تدابیر و تمهیدات امدادی را برعهده دارد.

کد خبر: ۱۶۱۶۵۴
۱۸:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

آماده‌باش امداد و نجات برای انتخابات

دیدارنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش کامل این سازمان برای انتخابات پیش‌رو خبر داد.

بابک محمودی گفت: در هنگام بحران‌ها و حوادث، رسانه‌ها یکی از موثرترین ارگان‌ها در مدیریت افکار عمومی هستند. پیش و پس از وقوع بحران نیز وظایفی برای رسانه‌ها وجود دارد که آموزش و آگاهسازی مردم و نیز پیگیری مطالبات مردم از جمله این موارد است.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به آمار تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت: صبح امروز در جلسه‌ای که در پلیس راهور فراجا برگزار شد، آماری از حوادث و دلایل آن اعلام شد که بسیار نگران کننده بود. در این آمار اعلام شد که بیش از ۶۰ درصد حوادث جاده‌ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است. در همین راستا نیز پیشنهاد کردم که قهوه یا دیگر نوشیدنی‌های کافئین دار در میان رانندگان توزیع شود.

محمودی ادامه داد: البته منظور ما این نیست که رانندگان تصور کنند که با نوشیدن قهوه دیگر نیازی به خواب و استراحت ندارند، هیچ چیز جای خواب را نمی‌گیرد و رانندگان حتما باید خواب کافی داشته و سپس ادامه مسیر دهند. اما بهرحال استفاده از قهوه نیز در مقابله با خواب آلودگی موثر است و این پیشنهاد در این راستا مطرح شد. حتی ما گفتیم که این نوشیدنی رایگان توزیع شود و شرکت‌های بیمه و ... می‌توانند درتامین آن اقدام کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: سازمان امداد و نجات در تمامی رویداد‌های ملی وظیفه اتخاذ تدابیر و تمهیدات امدادی را برعهده دارد. در مورد انتخابات نیز تمامی نیرو‌های ما در این روز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی از تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده‌های کشور خبر داد و گفت: در این کمیته سازمان امداد و نجات، سازمان راهداری، سازمان مدیریت بحران کشور و پلیس راهور حضور دارند و تصمیمات آنی و فوری درباره شرایط اضطراری در جاده‌های کشور در آن اتخاذ می‌شود. این کمیته با توجه به اخطار‌های هواشناسی می‌تواند در زمانی کوتاه نسبت به انسداد معابر، جلوگیری از تردد خودرو‌ها و ... با هدف کاهش و پیشگیری از خطرات بعدی اقدام کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی