تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد

آماده‌باش امداد و نجات برای انتخابات/ توزیع نوشیدنی‌های کافئین‌دار میان رانندگان

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش کامل این سازمان برای انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: سازمان امداد و نجات در تمامی رویداد‌های ملی وظیفه اتخاذ تدابیر و تمهیدات امدادی را برعهده دارد.

کد خبر: ۱۶۱۶۵۴
۱۸:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

آماده‌باش امداد و نجات برای انتخابات

دیدارنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش کامل این سازمان برای انتخابات پیش‌رو خبر داد.

بابک محمودی گفت: در هنگام بحران‌ها و حوادث، رسانه‌ها یکی از موثرترین ارگان‌ها در مدیریت افکار عمومی هستند. پیش و پس از وقوع بحران نیز وظایفی برای رسانه‌ها وجود دارد که آموزش و آگاهسازی مردم و نیز پیگیری مطالبات مردم از جمله این موارد است.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به آمار تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت: صبح امروز در جلسه‌ای که در پلیس راهور فراجا برگزار شد، آماری از حوادث و دلایل آن اعلام شد که بسیار نگران کننده بود. در این آمار اعلام شد که بیش از ۶۰ درصد حوادث جاده‌ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است. در همین راستا نیز پیشنهاد کردم که قهوه یا دیگر نوشیدنی‌های کافئین دار در میان رانندگان توزیع شود.

محمودی ادامه داد: البته منظور ما این نیست که رانندگان تصور کنند که با نوشیدن قهوه دیگر نیازی به خواب و استراحت ندارند، هیچ چیز جای خواب را نمی‌گیرد و رانندگان حتما باید خواب کافی داشته و سپس ادامه مسیر دهند. اما بهرحال استفاده از قهوه نیز در مقابله با خواب آلودگی موثر است و این پیشنهاد در این راستا مطرح شد. حتی ما گفتیم که این نوشیدنی رایگان توزیع شود و شرکت‌های بیمه و ... می‌توانند درتامین آن اقدام کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: سازمان امداد و نجات در تمامی رویداد‌های ملی وظیفه اتخاذ تدابیر و تمهیدات امدادی را برعهده دارد. در مورد انتخابات نیز تمامی نیرو‌های ما در این روز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی از تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده‌های کشور خبر داد و گفت: در این کمیته سازمان امداد و نجات، سازمان راهداری، سازمان مدیریت بحران کشور و پلیس راهور حضور دارند و تصمیمات آنی و فوری درباره شرایط اضطراری در جاده‌های کشور در آن اتخاذ می‌شود. این کمیته با توجه به اخطار‌های هواشناسی می‌تواند در زمانی کوتاه نسبت به انسداد معابر، جلوگیری از تردد خودرو‌ها و ... با هدف کاهش و پیشگیری از خطرات بعدی اقدام کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی