تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
حسرت چند ماهه در لیگ برتر

از پرسپولیس بعید بود!

پرسپولیس بیشتر از ۴ ماه است که در هیچ بازی بیرون از خانه رنگ برد را ندیده و آخرین برد این تیم در یک بازی بیرون از خانه مربوط به دیدار مقابل پیکان بود.

کد خبر: ۱۶۱۶۴۸
۱۷:۲۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

از پرسپولیس بعید بود!

دیدارنیوز: تیم پرسپولیس مدت‌هاست که در بازی‌های بیرون از خانه در لیگ برتر ایران بردی نداشته است.

اولین بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم با شکست همراه بود تا سرمربی جدید این تیم کارش را با باخت شروع کند. پرسپولیس درحالی مقابل آلومینیوم در اراک مغلوب شد که این تیم اصلا آمار خوبی در بازی‌های بیرون از خانه نداشته است.

پرسپولیس بیشتر از ۴ ماه است که در هیچ بازی بیرون از خانه رنگ برد را ندیده و آخرین برد این تیم در یک بازی بیرون از خانه مربوط به دیدار مقابل پیکان بود که شاگردان گل‌محمدی موفق شدند ۳ بر یک این تیم را در قزوین شکست دهند.

بازی که اواخر مهرماه برگزار شد و حالا از آن بازی بیشتر از ۴ ماه می‌گذرد. پرسپولیس امسال در بازی‌های بیرون از خانه ۳ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده و از این لحاظ هفتمین تیم لیگ برتر است. اتفاقی که اگر در بازی‌های آینده این تیم در دیدار‌های بیرون از خانه تکرار شود، ممکن است پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور کند و جام برای سرخ‌پوشان دست نیافتنی شود.

از پرسپولیس بعید بود!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی