تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
امیدوارم واردات به قدری باشد که برای خودرو‌های وارداتی غیرچینی جا نداشته باشیم

نماینده مجلس: باید ۲۰۰ هزار خودرو تا آخر سال وارد کشور می‌شد

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: اگر به حرف عزیزان بود باید ۲۰۰ هزار خودرو تا آخر سال وارد کشور می‌شد، اما آن چیزی که من هم اطلاع پیدا کردم به نظر می‌آید خودرو‌هایی که ثبت سفارش شده بود و تولید شده در حال ارسال است.

کد خبر: ۱۶۱۵۷۳
۱۲:۰۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

کوچی

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس گفت: به شخصه خیلی خوشحال می‌شوم که شاهد باشیم به قدری واردات انجام شده که دیگر انبار‌ها جا برای ماشین‌های وارداتی غیرچینی جا نداشته باشد.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، درخصوص اظهارنظر رییس سازمان توسعه تجارت که گفته بود «به نظر می‌رسد طی چند روز آینده آتی به حدی خودرو وارد خواهد شد که در فضای انبار برای نگهداری خودرو جهت ترخیص از گمرک به مشکل خواهیم خورد.»، گفت: ما که خیلی امیدواریم این اتفاق رقم بخورد و برای تحقق چنین موضوعی خیلی پیگیری کردیم و امیدوارم این بار دیگر مانند دفعات قبل فقط حرف نباشد. چون تا الان اگر به حرف عزیزان بود باید ۲۰۰ هزار خودرو تا آخر سال وارد کشور می‌شد، اما آن چیزی که من هم اطلاع پیدا کردم به نظر می‌آید خودرو‌هایی که ثبت سفارش شده بود و تولید شده در حال ارسال است.

وی ادامه داد: امیدواریم این اتفاق برای مردم رخ دهد، من به شخصه خیلی خوشحال می‌شوم که شاهد باشیم به قدری واردات انجام شده که دیگر انبار‌ها برای ماشین‌های وارداتی غیرچینی جا نداشته باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در واکنش به این سوال که «احتمال می‌دهید بعد از انتخابات مجلس، دولت واردات را تسهیل کند؟»، عنوان کرد: من خیلی امیدوارم بعد از انتخابات قصه خودرو‌های کارکرده به نتیجه مطلوب برسد و حتما این اتفاق رخ خواهد داد، حالا برد سیاسی را دولت می‌خواهد بهره برداری کند و بعد از انتخابات باشد یا نه، من خیلی به این موضوع ورود نمی‌کنم، نکته‌ای که دارای اهمیت است این است که خروجی این موضوع به نفع مردم باشد.

رشیدی کوچی در پاسخ به این سوال که «شما در نظر داشتید بعد از خودرو به حوزه مسکن ورود کنید، اگر وضعیت ردصلاحیت فعلی پایدار بماند، بعد از انتخابات تا خرداد وارد این حوزه می‌شوید؟»، گفت: احتمال این اتفاق خیلی ضعیف است، چون مسکن یک حوزه بزرگ و خاص است و با یکی دو ماه کار چندان به نتیجه نمی‌رسد و من نگران این هستم که اگر بخواهم در این موضوع برای یکی دو ماه ورود کنم بیشتر جنبه تبلیغاتی‌اش مدنظر عزیزان قرار بگیرد، چون قطعا به نتیجه نخواهد رسید.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی