تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گلزنی مهاجم ایرانی با پیراهن رم

آزمون گل کاشت +ویدیو

سردار آزمون، مهاجم تیم رم ایتالیا در دیدار برابر فروزینونه گلزنی کرد تا تیمش به برد قاطع ۳ بر صفر برسد. آزمون پس از این دیدار دلیل خوشحالی عجیب خود را توضیح داد.

کد خبر: ۱۶۱۵۴۶
۰۸:۱۸ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

آزمون گل کاشت +ویدیو

دیدارنیوز: شاگردان دانیله دروسی از یک بازی خارج از خانه در هفته بیست‌و‌پنجم سری A که مهاجم ایرانی‌شان در آن یک گل زد، سه امتیاز گرفتند.

دیدار‌های هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) با انجام ۴ مسابقه پیگیری شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال رم با نتیجه ۳ بر صفر میزبانش تیم فروزینونه را شکست داد.

دین هویسن در دقیقه ۳۸ گل نخست بازی را به ثمر رساند. گل دوم سهم سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها بود که در دقیقه ۷۱ دروازه حریف را گشود. آزمون از ابتدا تا انتها در ترکیب جالوروسی حضور داشت. در دقیقه ۸۱ نیز لئاندرو پاردس از روی نقطه پنالتی سومین گل را برای جالوروسی به ثمر رساند.

رم با این نتیجه ۳۸ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

اینتر ۶۳ امتیازی، یوونتوس ۵۴ امتیازی، میلان ۵۲ امتیازی و آتالانتای ۴۵ امتیاز، تیم‌های اول تا چهارم جدول سری A هستند و پس از آن‌ها بولونیا با ۴۲ امتیاز بالاتر از جالوروسی در رده پنجم قرار دارد.

آزمون گل کاشت +ویدیو

دلیل خوشحالی عجیب آزمون: احترام متقابل اهمیت بیشتری دارد

چه احساسی از اولین حضورت در ترکیب و این بازی داری؟

بازی بسیار سختی را به ویژه در نیمه اول پشت سر گذاشتیم. در بین دو نیمه ما از نظر تاکتیکی و روش بازی تغییراتی داشتیم و بسیار خوب بازی کردیم. گلزنی هم کار من است و از انجام آن خوشحال هستم.

شما پس از گلزنی از هواداران حریف عذرخواهی کردید.

هواداران حریف خوشحالی هویسن پس از گل اول را دوست نداشتند و من تصمیم گرفتم یک جشن ساده را داشته باشم. می‌خواستم از آن‌ها عذرخواهی کنم و به نظرم بیش از هر چیزی، احترام متقابل اهمیت دارد. می‌دانم که بازی در زمین حریف سخت است، اما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و به برتری برسیم.

چه خاطراتی از ده‌روسی به عنوان بازیکن رم دارید؟

در دوران کودکی از رم حمایت می‌کردم. همیشه مسابقات بزرگ را از ایران دنبال می‌کردم. او به‌عنوان یک فوتبالیست در زمین بسیار تهاجمی بود، اما قلب مهربانی داشت و به عنوان مربی نیز چنین است. از مورینیو به خاطر تمام کار‌هایی که برای ما انجام داده تشکر می‌کنم. امیدوارم با سرمربی جدید اوضاع بهتر پیش برود.

منبع: تسنیم/ ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی