تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بورل با اشاره به جنگ اوکراین مطرح کرد

سه ماه دیگر وضعیت در میدان جنگ حل خواهد شد

جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا گفت: فکر نمی‌کنم مردم در بالاترین سطح سیاسی، سطح متوسط ​​و افکار عمومی درک کنند که ما در شرایطی هستیم که رویکرد بسیار متفاوتی را می‌طلبد. اجازه دهید ماه آینده در شورای وزیران خارجه ببینیم. نه، سه ماه دیگر وضعیت در میدان جنگ حل خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۱۵۳۷
۱۷:۵۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

بورل: وضعیت اوکراین در سه ماه آینده حل خواهد شد

دیدارنیوز: رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا در کنفرانس امنیتی در مونیخ گفت که وضعیت اوکراین ظرف سه ماه حل خواهد شد.

به نقل از اسپوتنیک، جوزپ بورل در این کنفرانس در خصوص اوضاع پیرامون مناقشه اوکراین گفت: "فکر نمی‌کنم مردم در بالاترین سطح سیاسی، سطح متوسط ​​و افکار عمومی درک کنند که ما در شرایطی هستیم که رویکرد بسیار متفاوتی را می‌طلبد. اجازه دهید ماه آینده در شورای وزیران خارجه ببینیم. نه، سه ماه دیگر وضعیت در میدان جنگ حل خواهد شد."

علاوه بر این، او اعتراف کرد که اتحادیه اروپا اغلب در مورد عرضه انواع جدید تسلیحات به کی یف تردید داشت. به گفته وی، اگر بلوک قاطع‌تر عمل می‌کرد، امروز وضعیت میدان جنگ می‌توانست به گونه‌ای دیگر پیش برود.

رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد، صنعت به ثبت سفارشات نیاز دارد، اما آینده درگیری توسط هواپیما‌های بدون سرنشین و هوش مصنوعی تعیین خواهد شد.

بورل پیشتر گفته بود که اتحادیه اروپا ذخایر تسلیحاتی خود را تمام کرده و عصای جادویی برای انتقال گلوله‌های بیشتر به کی یف ندارد.

در اوایل فوریه، یگور چرنف، معاون رادای اوکراین، گفت که وضعیت در میدان جنگ به دلیل کمبود مهمات در میان نیرو‌های اوکراینی بحرانی است.

علاوه بر این، رستم اومروف وزیر دفاع اوکراین نامه‌ای به همکاران اتحادیه اروپا نوشت که در آن کمبود مهم مهمات در نیرو‌های مسلح اوکراین را تشریح کرد و همچنین اعلام کرد که نیرو‌های روسی روزانه سه برابر بیشتر از مهمات استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی