تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نقل و انتقالات فوتبال ایران

گزینه استقلال به خودروسازان پیوست

فرشید اسماعیلی، هافبک نیم‌فصل اول باشگاه نساجی با امضای قراردادی راهی پیکان شد. او یکی از گزینه‌های استقلال در نقل و انتقالات لیگ برتر بود.

کد خبر: ۱۶۱۵۳۵
۱۷:۲۵ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

گزینه استقلال به خودروسازان پیوست

دیدارنیوز: هافبک نساجی مازندران پس از ناکامی در انتقال به استقلال به جمع شاگردان رضا عنایتی اضافه شد.

فرشید اسماعیلی یکی از گزینه‌های جواد نکونام در نقل و انتقالات زمستانی بود که باشگاه استقلال هم شرایط حضورش را پیگیری کرد، اما درخواست ۱۰ میلیارد تومانی نساجی مازندران برای صدور رضایت‌نامه موجب شد تا این انتقال اتفاق نیفتد، ولی حالا با شرایط متفاوت‌تری برای انتقال، این بازیکن راهی پیکان شد.

این هافبک ۳۰ ساله که پس از ۶ فصل حضور در استقلال راهی العربی قطر شد و پس از آن‌هم به فولاد خوزستان پیوست و به‌خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست در لیگ ۲۲ به میدان برود، این فصل در نساجی حضور داشت که در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

فرشید اسماعیلی که مصمم به جدایی از نساجی مازندران بود، در نهایت برای جدایی به توافق رسید و برای حضور در پیکان به جمع‌بندی نهایی دست یافت تا شاگرد رضا عنایتی شود.

او که پس از دوران عجیب حضورش در فولاد خوزستان، در نقل و انتقالات تابستانی به نساجی مازندران پیوست، در دور رفت ۱۲ بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل به ثمر رساند و در ۶ دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت که حالا تصمیم به حضور در پیکان گرفته است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی