تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بازار خودرو در ایران

این خودرو در یک روز ۴۵ میلیون گران شد +جدول

در بازار خودرو‌های مونتاژی، ام‌وی‌ام X ۵۵ PRO IE اسپرت رکورددار افزایش قیمت در بازار خودرو‌های مونتاژی است و نسبت به دیروز رشد ۴۵ میلیون تومانی دارد.

کد خبر: ۱۶۱۵۲۷
۱۳:۲۹ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

خودرو

دیدارنیوز: قیمت خودرو، امروز یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، با گذشت یک روز از آغاز دوباره روند معاملات، سرانجام به تغییرات نرخ ارز واکنش نشان داد. نرخ اغلب خودرو‌های داخلی و مونتاژی از ابتدای امروز به صورت صعودی گزارش می‌شود و برخی دیگر، بدون تغییر یا افت اندک قیمت را تجربه می‌کنند.

قیمت خودرو امروز صعودی گزارش می‌شود. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، نرخ ارز در آخرین ساعات معاملاتی هفته گذشته، رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد که انتظار می‌رفت بتواند تأثیر خود را روی قیمت خودرو هفته جاری بگذارد.

اغلب خودرو‌های داخلی و مونتاژی بازار با آغاز روند معاملات روز جاری دچار افزایش قیمت شده‌اند و این نوسانات قیمتی در بازار خودرو‌های مونتاژی، بیشتر به چشم می‌خورد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو در حال حاضر روند افزایشی دارد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی تغییرات کمتری نسبت به مونتاژی‌های بازار دارد.

ساینا دنده‌ای S یکی از ارزان‌ترین سدان‌های داخلی بازار است که از ابتدای امروز تنها یک میلیون تومان گران‌تر شد و با نرخ ۴۰۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که این خودرو نیز همانند دیگر سدان سایپا تنها یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با ۶۸۹ میلیون تومان قابل خریداری است.

رانا پلاس پاناروما سدان سقف شیشه‌ای تولید شده روی پلتفرم پژو ۲۰۶، اما هفته گذشته هیچ تغییری نداشت که امروز، ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۶۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از رکوردداران افزایش قیمت امروز در بازار خودرو‌های داخلی شمرده می‌شود که با افزایش هفت میلیون تومانی، سرانجام به ۷۰۷ میلیون تومان رسید.

خودرو

قیمت خودرو‌های مونتاژی

میزان تغییرات قیمت خودرو‌های مونتاژی کمی بیشتر از داخلی‌های بازار گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری جزو ارزان‌ترین‌های بازار مونتاژی است که پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شده و با ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X۵۵ PRO IE اسپرت یکی دیگر از کراس‌اوور‌های بازار بوده که رکورددار افزایش قیمت در بازار خودرو‌های مونتاژی است و نسبت به دیروز رشد ۴۵ میلیون تومانی دارد. این خودرو از آغاز امروز به نرخ یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S۵ نیوفیس از کراس‌اوور‌های محبوب کرمان موتور به شمار می‌رود که مانند اغلب مونتاژی‌های بازار، ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شد و به یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسید.

فونیکس تیگو ۷ پرو یکی دیگر از کراس‌اوور‌های مونتاژی مدیران خودرو هم رشد ۲۰ میلیون تومانی را تجربه می‌کند. این خودرو هم‌اکنون با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از بازار قابل خریداری است.

خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

با توجه به نوسانات نرخ دلار، کاهش تولید خودرو نسبت به ماه‌های گذشته و همچنین جان گرفتن اندک معاملات در بازار خودرو، احتمالاً روز‌های ابتدایی این هفته همراه با رشد قیمت باشد؛ البته باید منتظر ماند و دید که خبر درمانی مربوط به واردات خودرو باز هم می‌تواند ترمز بازار را بکشد یا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی