تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
چرا مهاجم ایرانی قبل از جدال با آرسنال بازی نکرد؟

نیمکت‌نشینی «طارمی» خبرساز شد!

مهدی طارمی شب گذشته (شنبه) در لیگ برتر پرتغال بازی نکرد تا در آستانه دیدار با آرسنال و شایعات فراوان درباره انتقالش به اینتر ایتالیا بار دیگر خبرساز شود.

کد خبر: ۱۶۱۵۲۰
۱۲:۰۴ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

نیمکت‌نشینی «طارمی» خبرساز شد!

دیدارنیوز: ستاره ایرانی پورتو در هیاهوی اخبار انتقال به اینتر اتفاق بی‌سابقه‌ای در ۶ سال گذشته را تجربه کرد.

مهدی طارمی در فاصله چهار شب مانده تا مسابقه حساس دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال با شرایط عجیبی در پورتو مواجه شد و سرخیو کونسیسائو تصمیم گرفت او را به‌طور کامل در بازی لیگ برتر پرتغال برابر استرلا نیمکت‌نشین کند.

تیم فوتبال پورتو در شرایطی شب گذشته موفق شد پس از دو هفته ناکامی در لیگ برتر پرتغال به پیروزی دو بر صفر مقابل استرلا برسد که مهدی طارمی برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها حضور در بازی را تجربه نکرد و تا پایان جزء نفرات ذخیره حضور داشت و جزء پنج بازیکن تعویضی تیمش نیز قرار نگرفت.

نیمکت‌نشینی «طارمی» خبرساز شد!

مهدی طارمی که در این فصل نمایش ضعیف‌تری نسبت به سالیان اخیر از نظر آماری داشته و در ۱۶ حضور ثابت یا تعویضی در لیگ برتر پرتغال سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، نتوانست برابر استرلا به میدان برود و شانس بهبود این آمار را به دست بیاورد، اما او اتفاقی بی‌سابقه را هم در این دیدار تجربه کرد.

طارمی در ۱۰۲ بازی ممکن در سه فصل اخیر لیگ برتر پرتغال فقط در ۳ مسابقه به دلیل محرومیت حضور نداشت و در ۹۹ مسابقه دیگر برای پورتو به میدان رفت که توانست ۵۸ گل به ثمر رساند و ۲۹ پاس گل بدهد، اما فصل ۲۴-۲۰۲۳ برای او به خوبی پیش نرفت و دیدار شنبه شب با استرلا نیز به این موضوع دامن زد.

مهاجم ایرانی پورتو به دلیل همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نتوانست در یک مسابقه جام حذفی و پنج بازی لیگ برتر پرتغال حضور داشته باشد، اما در بازگشت از قطر، در جریان شکست تیمش برابر آروکا به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که دوباره بخت گلزنی با او همراه نبود.

نیمکت‌نشینی «طارمی» خبرساز شد!

طارمی که هیچ‌وقت نیمکت‌نشینی در دو بازی پیاپی این فصل لیگ برتر پرتغال را تجربه نکرده بود، در دیدار شنبه شب مقابل استوریل با این اتفاق مواجه شد، ولی عجیب‌تر اینکه او حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نیامد تا درست پس از ۶ سال یک شرایط غیرمنتظره را با تصمیم کونسیسائو تجربه کند.

جدا از غیبت طارمی در مسابقات باشگاهی به دلیل محرومیت، مصدومیت یا همراهی تیم ملی، این اتفاق پیش آمده بود که او در رقابت‌های حذفی یا اروپایی نیمکت‌نشینی را تجربه کند، اما در ۶ سال گذشته حضور کامل در بین نفرات ذخیره در یک رقابت لیگ برتری را نچشیده بود که این اتفاق برابر استوریل رخ داد.

این ملی‌پوش ایرانی آخرین‌بار در هفته هجدهم فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ ستارگان قطر در جریان پیروزی سه بر صفر الغرافه مقابل المرخیه نیمکت‌نشینی را به‌طور کامل در یک بازی از لیگ باشگاهی تجربه کرده بود که کونسیسائو دوباره چنین شرایطی را مقابل استوریل برای او رقم زد.

طارمی در شرایطی آن مقطع برای الغرافه به میدان نرفت که پنج روز قبل‌تر از آن، در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتور نمایش درخشانی داشت و دو گل به ثمر رسانده بود، اما این‌بار مشکل خاص یا خستگی از بازی قبلی در پرتغال برای او وجود نداشت تا احتمال نیمکت‌نشینی‌اش در دیدار آینده برابر آرسنال هم به وجود بیاید.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی