تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
صدرنشین لیگ همچنان در حاشیه است

دعوای جدید در استقلال!

در تازه‌ترین تنش به‌وجود آمده میان مدیرعامل و سرمربی استقلال، گفته می‌شود تیم رسانه‌ای موردنظر جواد نکونام از سمت خود کنار رفته‌اند.

کد خبر: ۱۶۱۵۰۷
۱۰:۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

دعوای جدید در استقلال!

دیدارنیوز: استقلال صدر جدول لیگ بیست‌وسوم را در اختیار دارد و نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هم برای آبی‌پوشان با کسب پیروزی خانگی برابر صنعت‌نفت آبادان آغاز شد تا آن‌ها بتوانند هم صدرنشینی‌شان را تثبیت کنند و هم با توجه به شکست پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم، فاصله‌شان با رقیب سنتی را به ۵ امتیاز برسانند. با توجه به آمادگی فنی استقلالی‌ها، به نظر می‌رسید که باید شرایط حاکم بر اردوی آبی‌ها، مثبت باشد، اما وضعیت متفاوت از آنچه تصور می‌شود، است.

مدیریت و کادرفنی استقلال از ابتدای فصل با یکدیگر دچار اختلاف بوده‌اند و با وجود پادرمیانی‌های انجام شده، همچنان اختلافات پابرجاست. هر چند علی خطیر بعد از برد مقابل صنعت‌نفت سعی داشت تا به حواشی پاسخ ندهد و صرفاً پیروزی به‌دست آمده را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این پیروزی‌ها تا رسیدن به مقام قهرمانی ادامه داشته باشد، اما در نشست خبری، جواد نکونام بار دیگر موضع‌گیری تندی علیه مدیریت باشگاه استقلال انجام داد.

البته که در این میان باید اشاره داشت که با وجود سکوت خطیر، معاونین او به‌ویژه معاون ارتباطات باشگاه استقلال در چند نوبت در مقام پاسخگو به اظهارات نکونام قد علم کرده و نسبت به صحبت‌های سرمربی استقلال واکنش نشان داده است.

چهره‌های مورد اعتماد نکو رفتنی شدند!

آبی‌پوشان پایتخت در حالی موفق شدند برابر صنعت‌نفت آبادان جشن پیروزی بگیرند که بعد از این برد، زمزمه‌های عجیب و جنجالی درباره احتمال اخراج جواد نکونام به‌واسطه مصاحبه‌های جنجالی علیه مدیریت باشگاه به گوش می‌رسید. پیگیری‌های بیشتر در این زمینه حکایت از آن داشت که خبری از اخراج سرمربی استقلال نیست، اما با این وجود، مدیریت باشگاه به دنبال آن بود تا در تیم رسانه‌ای تغییراتی را ایجاد کند و چهره‌های موردنظر جواد نکونام را از تیم رسانه‌ای باشگاه کنار بگذارد!

سعید اکبری که در نقش مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال مشغول به فعالیت بود، پیش از برگزاری دوئل با صنعت‌نفت آبادان از سمت خود کنار رفت. گفته می‌شود که هماهنگی با خبرنگاران برای حضور در کمپ ناصر حجازی جهت انجام مصاحبه‌های نکونام علیه خطیر، مهم‌ترین علت برکناری اکبری از سمت مدیررسانه‌ای بوده است. موج برکناری‌ها در تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال بعد از برگزاری دوئل آبی‌پوشان پایتخت مقابل صنعت‌نفت آبادان ادامه پیدا کرد و ۳ عضو دیگر تیم رسانه‌ای باشگاه هم کنار رفتند.

مهدی یکتا که از سردبیران شناخته‌شده ورزشی است و در نقش مشاور رسانه‌ای جواد نکونام فعالیت می‌کرد هم روز گذشته از سمت خود کنار رفت. همچنین مسعود اکبری، عکاس باشگاه استقلال به همراه گرافیست و ادیتور ویدئو‌های این باشگاه هم که در تیم رسانه‌ای موردنظر نکونام حضور داشتند، کنار گذاشته شده‌اند تا تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال دستخوش تغییرات مهمی شود.

در این میان، باید دید واکنش جواد نکونام نسبت به تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیریت باشگاه استقلال چیست، اما آنچه مشخص است اینکه با توجه به برکناری‌های انجام شده، دعوای جدید در باشگاه استقلال شکل گرفته و باید دید طی ساعات آینده این دعوا چگونه ادامه پیدا خواهد کرد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی