تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پیشکسوت استقلال اعلام کرد

نکونام حق دارد عصبانی باشد

پس از انتقادهای شدید اخیر جواد نکونام از مدیریت باشگاه استقلال، سعید مراغه‌چیان بازیکن اسبق این تیم از سرمربی آبی‌پوشان حمایت کرد و گفت که نکو حق دارد عصبانی باشد.

کد خبر: ۱۶۱۴۸۸
۲۰:۰۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

نکونام حق دارد عصبانی باشد

دیدارنیوز: پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به نتایج رقم خورده در نیم فصل اول و شروع دور برگشت نکونام کاملاً خواسته‌های هواداران و باشگاه را انجام داده بنابراین باید به حرفش گوش کرد.

سعید مراغه‌چیان، بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پس از انتقادات اخیر جواد نکونام نسبت به حضور فردی در باشگاه که علیه او موضع‌گیری می‌کند اظهار داشت: باعث تاسف است که در شرایط کنونی که همه باشگاه‌ها به دنبال رفع مشکلات هستند یک نفر در باشگاه در حال چوب گذاشتن لای چرخ تیم است.

مطلب مرتبط:

جنجال کنعانی و درگیری بی‌پایان نکو و خطیر!

وی افزود: نگرانی بیشتر زمانی است که سرمربی تیم از این وضعیت ابراز ناراحتی می‌کند و خودش را مستقیماً سپر بلای تیم قرار می‌دهد. نکونام حق دارد در چنین وضعیتی عصبانی شود. این شرایط اصلاً قابل قبول نیست و علی خطیر به عنوان مدیرعامل و شخص اول باشگاه موظف است با این قبیل اتفاقات مقابله کند.

بازیکن قدیمی استقلال تاکید کرد: اینکه استقلال در مسابقه سنگین مقابل تیم صنعت نفت برنده می‌شود کم چیزی نیست. دیدیم که پرسپولیس در هفته اول تن به شکست داد و ثابت شد تیم‌های شهرستانی (آلومینیوم اراک) می‌توانند یقه تهرانی‌ها را بگیرند؛ بنابراین به جای اینکه به جواد نکونام کمک کنیم و آرامشش را افزایش بدهیم نباید او را دچار تنش و نگرانی کنیم.

مراغه چیان اضافه کرد: این وضعیت اصلاً خوب نیست. ما کم کم به روز‌های حساس‌تر و بازی‌های سنگین‌تر نزدیک می‌شویم. اگر قرار باشد سرمربی تیم وقتش را صرف مقابله با فردی کند که در باشگاه می‌خواهد مشکل برایش به وجود بیاورد دیگر کی فرصت می‌کند به تیمش رسیدگی کند. این اوضاع باید هرچه سریعتر جمع و جور شود.

مراغه‌چیان تصریح کرد: اصلاً این شرایط به نفع استقلال نیست. در حالی که ما داریم امتیاز جمع می‌کنیم تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم همه باید دست به دست هم بدهند تا مشکلات تیم برطرف شود. ادامه این روند فقط باعث از دست رفتن فرصت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی