تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بگیر و ببند به سبک دولت پوتین

بازداشت ۱۵ نفر در روسیه به دلیل گذاشتن گل روی عکس «ناوالنی»

پس از مرگ مشکوک و بحث‌برانگیز الکسی ناوالنی، مخالف سرشناس ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت و با انتقاد گسترده مقامات غربی از مسکو همراه بود، پلیس روسیه ۱۵ نفر را در یک گردهمایی برای بزرگداشت ناوالنی بازداشت کرد.

کد خبر: ۱۶۱۴۸۳
۱۸:۱۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

ناوالنی

دیدارنیوز: پلیس روسیه روز شنبه ۲۸ بهمن، حدود ۱۵ نفر را در یک گردهمایی برای بزرگداشت «الکسی ناوالنی» یکی از رهبران مخالف سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که روز جمعه در زندان به طور مشکوکی جان باخت را بازداشت کرد.

به نقل از العربیه، ناوالنی یکی از چهره‌های سیاسی روسیه بود که در حال گذراندن حکم ۱۹ سال زندان بود.

بر اساس ویدئو‌های منتشر شده در کانال تلگرامی «سوتا»، تعدادی از ماموران نقابدار پلیس روسیه بیش از ۱۵ نفر که برای گذاشتن دسته‌های گل بر روی یادبودی که به یاد قربانیان سرکوب سیاسی شوروی در مرکز پایتخت روسیه برپا شده بود آمده بودند، را بازداشت کرد.

ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی روسیه نیز نشان می‌دهد که افراد ناشناس دسته گل‌هایی که مردم به افتخار «الکسی ناوالنی» در طول شب روی عکس‌های او گذاشته بودند، را از محل می‌بردند.

به گزارش گروه «اوید اینفو» که حوادث مربوط به سرکوب سیاسی در روسیه را رصد می‌کند، تا کنون بیش از ۱۰۰ نفر در هشت شهر روسیه در پی گذاشتن گل برای یادبود «ناوالنی» بازداشت شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی