تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در استان گلستان صورت گرفت

فراجا: یک زن و یک مرد تروریست دستگیر شدند

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا با اعلام اینکه یک زن و یک مرد تروریست در استان گلستان دستگیر شدند، گفت: اعضای این تیم قبل از انجام هرگونه اقدام، در یک عملیات غافلگیرانه، توسط تیم تخصصی نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا دستگیر و از آنان، مقادیری مواد منفجره، کشف و ضبط شد.

کد خبر: ۱۶۱۴۷۳
۱۳:۲۲ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

فراجا: یک زن و یک مرد تروریست دستگیر شدند

دیدارنیوز: سخنگوی فراجا از دستگیری ۲ تروریست متواری در استان گلستان خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در این‌باره گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عصر روز جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ دو تروریست فراری را که قصد انجام اقدامات خرابکارانه و انتحاری در یکی از شهر‌های استان گلستان داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

منتظرالمهدی افزود: اعضای این تیم که یک مرد و یک زن هستند، قبل از انجام هرگونه اقدام، در یک عملیات غافلگیرانه، توسط تیم تخصصی نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا دستگیر و از آنان، مقادیری مواد منفجره، کشف و ضبط شد.

روز گذشته نیز سخنگوی فراجا از دستگیری دو نفر دیگر از تروریست‌های دخیل در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک خبر داد و گفته بود: با انجام رصد‌های فنی و اطلاعاتی به عمل آمده، مشخص شد که دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم، دخیل در حادثه شهادت نیرو‌های فداکار و جان برکف مقر انتظامی راسک، که در تاریخ ۲۴ آذر امسال رخ داد، در یکی از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان، در حال ترددند که بلافاصله و با انجام اقدامات لازم، دستگیر شدند.

منتظرالمهدی در ادامه گفت: از این افراد تروریست، یک قبضه سلاح گرم، به همراه مقادیری تجهیزات مربوطه، کشف و ضبط شد.

در دی ماه گذشته نیز چهار نفر از اعضای این گروهک که در حمله به این مقر انتظامی دست داشتند، دستگیر شده بودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی