تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

«پایان بازی» در شبکه نمایش‌خانگی

مراحل فنی" پایان بازی" جدیدترین فیلم احمد عبداللهیان بلوچی، در حالی به پایان رسیده که فیلمبرداری آن در سکوت خبری پیش رفت و هم‌اکنون آماده نمایش است.

کد خبر: ۱۶۱۴۶۶
۱۱:۵۲ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

«پایان بازی» آماده نمایش شد

دیدارنیوز: با اتمام مراحل فنی" پایان بازی" جدیدترین فیلم احمد عبداللهیان بلوچی در مقام نویسنده و کارگردان که فیلمبرداری آن در سکوت خبری انجام شده بود این فیلم هم اکنون آماده نمایش است.

"پایان بازی" در استان گیلان فیلمبرداری شده و شهر‌های رشت، لاهیجان، بندرانزلی، آستانه اشرفیه، لنگرود و بندر کیاشهر لوکیشن‌های فیلم عبداللهیان بوده‌اند.

در این فیلم همانند آثار قبلی کارگردان از چهره‌های جدیدی استفاده شده است که با این فیلم معرفی خواهند شد.

عبداللهیان مثل دو فیلم بلند قبلی‌اش (باتلاق و درباره آمنه) این فیلم را نیز برای عرضه در شبکه نمایش‌خانگی تولید کرده و "پایان بازی" از یکشنبه ۶ اسفندماه پخش خود را آغاز می‌کند.

مرجان خورمهر، بهزاد درواری، مونا خورمهر و چند چهره دیگر با این فیلم معرفی خواهند شد و همچنین از حضور سودابه جعفرزاد و بیژن لرد نیز در جلوی دوربین استفاده شده است.

عوامل فیلم پایان بازی عبارتند از: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: احمد عبداللهیان بلوچی- مدیر تولید و مجری طرح: حسین باقریان- تدوین: شهاب بشیری - مدیرفیلمبرداری: حسین بدرطالعی- مدیر صدابرداری: حمید سلیمان‌زاده منفرد- صداگذاری و میکس: امید قربانی- طراح صحنه و لباس: مرجان خورمهر- موسیقی: علیرضا عسکران- اصلاح رنگ و نور: سامان مجدوفایی، آرش کاظم‌زاده- دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: آرش عبداللهیان- جانشین تهیه: مهدی خرمی- مشاوران پروژه: افشین عبداللهیان- محمدرضا صمیمی مقدم- دستیار تهیه: الهام حیدری عکاس: مهیار قلی‌زاده، طراح پوستر: فرزاد اسدیان- مشاور رسانه‌ای: مسعود احمدی

با معرفی: مرجان خورمهر- بهزاد درواری- مونا خورمهر و با حضور: سودابه جعفرزاد- بیژن لرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی