تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

پیش‌بینی مطهری از انتخابات؛ حضور مردم قابل‌قبول خواهد بود

علی مطهری، فعال سیاسی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ادعا کرد که در انتخابات اسفندماه، حضور مردم در مجموع قابل‌قبول خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۱۴۶۳
۱۱:۱۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

مطهری: حضور مردم در انتخابات قابل‌قبول خواهد بود

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت گفت: من از تهران در انتخابات شرکت خواهم کرد، اما در مورد اینکه وضعیت حضور ما چگونه باشد هنوز در حال رایزنی و گفتگو هستیم.

علی مطهری، فعال سیاسی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیش‌بینی خود از حضور مردم در انتخابات آتی گفت: فکر می‌کنم با توجه به شرایط کشور، هم شرایط داخلی و هم به خاطر شرایط منطقه حضور مردم در مجموع قابل‌قبول خواهد بود. به خاطر آنکه وقتی مردم احساس خطر می‌کنند، علیرغم همه انتقاد‌هایی که دارند، برای حفظ اصل انقلاب و جمهوری اسلامی مشارکت قابل قبولی خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که نحوه فعالیت شما در انتخابات به چه صورت خواهد بود، گفت: من از تهران در انتخابات شرکت خواهم کرد، اما در مورد اینکه وضعیت حضور ما چگونه باشد، هنوز در حال رایزنی و گفتگو هستیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که با کدام گروه‌ها در حال گفتگو هستید، گفت: با همه گروه‌ها اعم از اصلاح‌طلبان و معتدلین و اصولگرایان، در حال رایزنی هستیم و هنوز روشن نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی