تیتر امروز

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پیش‌بینی مطهری از انتخابات؛ حضور مردم قابل‌قبول خواهد بود

علی مطهری، فعال سیاسی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ادعا کرد که در انتخابات اسفندماه، حضور مردم در مجموع قابل‌قبول خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۱۴۶۳
۱۱:۱۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

مطهری: حضور مردم در انتخابات قابل‌قبول خواهد بود

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت گفت: من از تهران در انتخابات شرکت خواهم کرد، اما در مورد اینکه وضعیت حضور ما چگونه باشد هنوز در حال رایزنی و گفتگو هستیم.

علی مطهری، فعال سیاسی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیش‌بینی خود از حضور مردم در انتخابات آتی گفت: فکر می‌کنم با توجه به شرایط کشور، هم شرایط داخلی و هم به خاطر شرایط منطقه حضور مردم در مجموع قابل‌قبول خواهد بود. به خاطر آنکه وقتی مردم احساس خطر می‌کنند، علیرغم همه انتقاد‌هایی که دارند، برای حفظ اصل انقلاب و جمهوری اسلامی مشارکت قابل قبولی خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که نحوه فعالیت شما در انتخابات به چه صورت خواهد بود، گفت: من از تهران در انتخابات شرکت خواهم کرد، اما در مورد اینکه وضعیت حضور ما چگونه باشد، هنوز در حال رایزنی و گفتگو هستیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که با کدام گروه‌ها در حال گفتگو هستید، گفت: با همه گروه‌ها اعم از اصلاح‌طلبان و معتدلین و اصولگرایان، در حال رایزنی هستیم و هنوز روشن نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی