تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
مرگ ما زمانی است که از مردم فاصله بگیریم

پورمحمدی: ادعای اصلاح‌طلبان برای کاندیدا نداشتن را قبول ندارم

مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز می‌گوید که شکست ما زمانی است که مردم از ما روی برگردانند و در ادامه ادعای اصلاح‌طلبان برای کاندیدا نداشتن در انتخابات را قبول ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۴۶۰
۱۰:۴۶ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

پورمحمدی: ادعای اصلاح‌طلبان برای کاندیدا نداشتن را قبول ندارم

دیدارنیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در واکنش به ردصلاحیت گسترده برای انتخابات مجلس می‌گویند «فاقد لیست انتخاباتی هستیم» اما مصطفی پورمحمدی کاندیدا نداشتن اصلاح‌طلبان در انتخابات را قبول ندارد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در بخشی از گفتگوی خود با تسنیم اظهار داشت: من در صحبت‌هایی که این طرف و آن طرف می‌شود چه تلویزیون و چه خبرگزاری‌ها، این را تاکید می‌کنم که به هرحال انقلاب ما روی دوش مردم استوار شده است؛ غیر از این هم ما راهی نداریم یعنی مرگ ما زمانی است که از مردم فاصله بگیریم و شکست ما زمانی است که مردم از ما روی برگردانند. معنایش این نیست که ما فعالیت‌مان پوپولیستی یا سطحی و عوام زده یا بدون آرمان و تعریف گفتمانی باشد بلکه معنی‌اش این است که گفتمان، آرمان، باور‌ها و اعتقاداتمان را با تلاش جمعی و با خواست و مطالبه جمعی باید رقم بزنیم.

اینکه اصلاح طلبان می‌گویند ما هیچ کاندیدایی نداریم قبول ندارم

او افزود: حالا می‌گویند چه کسی را انتخاب کنیم؟ من می‌گویم مثلا در کرج دیدم ۳۰۰-۴۰۰ نفر تایید شده هست، در تهران ۳۵۰۰ یا ۳۶۰۰ تایید شده داریم، در این تعداد ۳۰ نفر آدم پیدا نمی‌شود به گرایش شما نزدیک باشد؟ اینکه اصلاح طلبان می‌گویند ما هیچ کاندیدایی نداریم، بله ممکن است ۵ یا ۱۰ تا کاندیدای شاخص نباشند؛ البته آن‌ها یک ادعایی دارند که پیش ثبت‌نام عجولانه بود و یک هفته قبل قانون تصویب شده بود، اما من همان زمان در مصاحبه‌ها گفتم فرصت را از دست ندهید؛ اسم بنویسید و اگر نخواستید انصراف بدهید. به‌هرحال این فضایی برای شماست؛ عنصر سیاسی باید مطلب خود را جابندازد؛ اینکه فرضاً من را یکی دوبار رد کردند، بگوییم، چون رد شدیم کناره‌گیری می‌کنیم؛ من اگر موضع خودم را حق و درست می‌دانم عقب نشینی نباید بکنم و بایستم تا به نتیجه برسم؛ به هرحال اینکه یک گروه اصلاح‌طلب حتی گرایش تند، فکر می‌کنند هیچ کسی ندارند من باور ندارم.

مطلب مرتبط:

مجريان و ناظران گسترده‌ترین حذف را در تاریخ انتخابات پس از انقلاب رقم زدند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی