تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حسین کروبی مطرح کرد

آخرین وضعیت مهدی کروبی؛ «پدرم هیچ نظری درباره انتخابات ندارد»

حسین کروبی، فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی درمورد آخرین مواضع پدرش درباره انتخابات گفت: در حال حاضر که حتی حسن روحانی و علی لاریجانی را هم نمی‌توانند تحمل کنند ایشان موضعی درباره انتخابات ندارد و سکوت کرده‌ است. هیچ توصیه و نظری درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۴۲۹
۱۰:۴۸ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

آخرین وضعیت مهدی کروبی؛ «پدرم از گشایش‌ها استقبال می‌کند»

دیدارنیوز: فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی ضمن تشریح آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: آقای کروبی در عین اینکه بر مواضع قبلی خودش تکیه دارد از گشایش‌های صورت گرفته استقبال و استفاده می‌کند.

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: آقای کروبی در حال حاضر از لحاظ جسمی و روحی مشکل خاصی ندارد و شکر خدا خوب هستند. ایشان زمانی که در خانه‌ای در جماران سکونت داشت به دلیل هم سطح نبودن منزل چندین بار زمین خورد که باعث شکستگی در ستون فقرات و دست و پا شد و به همین خاطر مجبور شد به آپارتمانی که اختلاف سطح ندارد منتقل شود و خوشبختانه تا الان برای پدرم دیگر حادثه‌ای رخ نداده است.

کروبی گفت: پدرم از ابتدای حصر به دلیل اینکه فرآیند قضایی حصر انجام نشده بود و تا الان هم به صورت غیرقانونی این روند ادامه دارد همیشه معترض بودند و بار‌ها خواهان محاکمه علنی شد.

وی افزود: از چند سال پیش هم گشایش‌هایی صورت گرفت از جمله اینکه فرزندان و نوه‌ها هر موقع خواستند می‌توانند به منزل ایشان رفت و آمد داشته باشند و بعد از مدتی هم پیشنهاد کردند برخی از دوستان با موافقت و هماهنگی نیرو‌های امنیتی با پدر دیدار داشته باشند که تا الان هم به صورت خیلی محدودتر از گذشته این وضعیت ادامه دارد. آقای کروبی در عین اینکه بر مواضع قبلی خودش تکیه دارد از گشایش‌های صورت گرفته استقبال و استفاده می‌کند.

حسین کروبی درمورد آخرین مواضع مهدی کروبی درباره انتخابات گفت: آقای کروبی کم هزینه‌ترین راه برای رسیدن به دموکراسی و احقاق حقوق مردم را انتخابات می‌دانست و همیشه هم بر این موضوع اصرار داشت و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم از آقای همتی حمایت کرد. ولی در حال حاضر که حتی حسن روحانی و علی لاریجانی را هم نمی‌توانند تحمل کنند ایشان موضعی درباره انتخابات ندارد و سکوت کرده‌ است. هیچ توصیه و نظری درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ندارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی