تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تکذیب فروش خودرو وارداتی جدید در سامانه یکپارچه

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو فروش مجدد خودرو‌های وارداتی از امروز را تکذیب کرد و گفت: هر خبری مبنی بر اطلاع رسانی باشد فقط از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۱۴۰۶
۱۷:۳۸ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

تکذیب فروش خودرو وارداتی جدید در سامانه یکپارچه

دیدارنیوز: مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر مبنی بر فروش مجدد خودرو‌های وارداتی از امروز را تکذیب کرد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص خبری مبنی بر فروش مجدد خودرو‌های وارداتی از امروز را تکذیب کرد و گفت: هر خبری مبنی بر اطلاع رسانی باشد فقط از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاع رسانی خواهد شد در غیر این صورت صحت ندارد.

پیشتر خبری مبنی بر فروش خودروی وارداتی جدید در سامانه یکپارچه از امروز ۲۵ بهمن انتشار یافت که از امروز عرضه سراتو ۲۰۰۰ جدید در سامانه یکپارچه باشیم همچنین قرار است امروز دوباره با عرضه یک محصول وارداتی از کوشا خودرو سامانه یکپارچه باز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی