تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
برای مشارکت باید دلیل مشارکت به وجود آورد

ابطحی: رفع «حصر» زمینه‌ای برای فعال شدن مردم است

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به چهاردهمین سال حصر مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نوشت: مساله حصر اگر رفع شود نشانه مهمی برای مهربان شدن دل‌ها و زمینه‌ای برای فعال شدن مردم خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۱۳۹۸
۱۳:۱۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

ابطحی

دیدارنیوز: ابطحی، فعال سیاسی اعلام کرد: رفع حصر زمینه‌ای برای فعال شدن مردم خواهد بود.

به نقل از جماران، محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: «بیست وپنجم بهمن امسال شروع چهاردهمین سالی است که شیخ نازنین ما مهدی کروبی و مهندس صادق و عزیز ما میرحسین موسوی و سرکار خانم زهرا رهنورد در حصر هستند.

مساله حصر اگر رفع شود نشانه مهمی برای مهربان شدن دل‌ها و زمینه‌ای برای فعال شدن مردم خواهد بود.

حتی برای مشارکت مردم در انتخابات بهترین کار این است که مجلس در راس امور قرار گیرد. وقتی مجلس قابل اهمیت است و مشارکت امکان پذیر است که اعلام شود حل مشکلات مزمن و بر زمین مانده کشور مثل حصر، سیاست خارجی و تحریم‌های کمرشکن و یا بحث فیلترینگ که جامعه درگیر آن است به مجلس آینده واگذار می‌شود. برای مشارکت باید دلیل مشارکت به وجود آورد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی